Forwarded from 10006016(lite)
. * . * .🌙 * . * ☄️. * * . 🌍* . . * 💫 * . * . . *. ✨کیر بخوره تو شب کیریتون
* . * 🌑 . * * . * 🌕 . * * . * . *⭐️ * . *
* . * 🌑 . * * . * 🌕 . * * . * . *⭐️ * . *
اوه اوه الان یادم اومد شان مندز وقتی همسن من بوده آلبوم ایلومینت رو داده بیرون و من الان دارم اینجا کسپست مینویسم. اوه اوه اوه
در این صبح زیبا لازم دیدم خاطر نشان کنم که
"چقد از تو لجن من بدم میاد".
"چقد از تو لجن من بدم میاد".
کاش از اول مثل یک عدد فرد، کسشر و مورمور کننده بودی و هرگز نزدیکت نمیشدم؛
ولی تو یک 24 پدسّگ بودی،
همونقدر زیبا، اغوا کننده و "کسکش".
ولی تو یک 24 پدسّگ بودی،
همونقدر زیبا، اغوا کننده و "کسکش".
وقتی این کرونا و این تمیزکاریای مامانا تموم شه، ما میمونیم و کلی مامانِ وسواس گرفته
Forwarded from زرد (نگین')
تو باید همیشه یه آلستار کثیف داشته باشی که از راه رفتن زیاد درز هاش باز شده.
ی گردن کبود که نشون بده شب قبل زندگی کردی.
باید یه شیشه پر از پول خورد باشه که نخ های وینستون بگیری
باید یه سطل رنگ داشته باشی واسه وقتایی که روحت مرده.
باید چند بار تو زندگیت آدم عوضی ببینی تا بفهمی زندگی به قشنگی رویای بچگی نیست.
باید یه بار ته جیب شلوارت یه ده تومنی چروک پیدا کنی تا بفهمی لذت و ذوق ینی چی.
باید حداقل یه بار از ته دل یکی رو دوست داشته باشی و ی بار تا سر حد مرگ از یکی متنفر شی.
باید یه بار پای برهنه زیر سیل بارون قدم بزنی تا بفهمی هنوز زندگی نمرده
باید ی بار قانون هارو بشکنی تا قلبت از شدت ترس تند بتپه و صورتت قرمز شه.
باید یه بار ته کوچه خلوت کسی رو که دوسش داری گیر بیاری.
باید یه بار آس و پاس بمونی تا بفهمی واقن کی رفیقه.
باید یه ساندویچ رو چهار قسمت کنی تا بفهمی همیشه همه چی کامل نیست.
باید یه بار توی سوز سرما چایی داغ لب سوز بخوری.
باید زندگی کنی
واسه یکبارم ک شده باید زندگی کنی.
ی گردن کبود که نشون بده شب قبل زندگی کردی.
باید یه شیشه پر از پول خورد باشه که نخ های وینستون بگیری
باید یه سطل رنگ داشته باشی واسه وقتایی که روحت مرده.
باید چند بار تو زندگیت آدم عوضی ببینی تا بفهمی زندگی به قشنگی رویای بچگی نیست.
باید یه بار ته جیب شلوارت یه ده تومنی چروک پیدا کنی تا بفهمی لذت و ذوق ینی چی.
باید حداقل یه بار از ته دل یکی رو دوست داشته باشی و ی بار تا سر حد مرگ از یکی متنفر شی.
باید یه بار پای برهنه زیر سیل بارون قدم بزنی تا بفهمی هنوز زندگی نمرده
باید ی بار قانون هارو بشکنی تا قلبت از شدت ترس تند بتپه و صورتت قرمز شه.
باید یه بار ته کوچه خلوت کسی رو که دوسش داری گیر بیاری.
باید یه بار آس و پاس بمونی تا بفهمی واقن کی رفیقه.
باید یه ساندویچ رو چهار قسمت کنی تا بفهمی همیشه همه چی کامل نیست.
باید یه بار توی سوز سرما چایی داغ لب سوز بخوری.
باید زندگی کنی
واسه یکبارم ک شده باید زندگی کنی.
انقدر با عموهای فیتیلیه انس گرفته بودم که الان که نمیبینمشون انگار عموهای واقعیم رو ندیدم:""""""""""""""
ولی دهه نودیا چقد کسشرن!
نه جومونگ دارن، نه عموهای فیتیله، نه عمو قناد، نه عموپورنگ، نه پنگول، نه مسابقه محله، نه بیگ مسعود...
این کیر من بره تو بچگی کردنشون.
نه جومونگ دارن، نه عموهای فیتیله، نه عمو قناد، نه عموپورنگ، نه پنگول، نه مسابقه محله، نه بیگ مسعود...
این کیر من بره تو بچگی کردنشون.
انقدر تو خونه نشستم حس میکنم پاهام تبدیل به ریشه شدن و الانه که از رو موهام برگ در بیاد