مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
حالا به خودتون مربوطه‌ها، ولی کاش با یکی وارد رابطه بشید که وقتی از دستاتون رو هم عکس گرفتید آدم بتونه تشخیص بده کدوم مذکره کدوم مونث
من خیلی منفی(-) نگرم، چون وقتی +نگر بودم اون خط عمودی‌ای که میبینید رفت تو کونم و -نگر شدم. میخوام بگم اگه نمیخواید بره تو کونتون -نگر باشید.
رفتم جلوی آینه گفتم:تو خوبی، تو باارزشی، تو زیبایی، آینه گفت کس عمه‌ی آدم خایه‌مال و خودشیفته
خوابای خوب ببینید💕
استاد هوشنگ ابتهاج از همتون بابت تبریک تولدش تشکر کرد و خواهش کرد که دیگه دکمتون رو بزنید.
هوا هوای لهو و لعبه
کصکشا میرین خاطراتتونم با خودتون جمع کنین ببرین
مغزمون شده آشغال دونی
بازگشت ما به سوی اصل ماست-->جق
Forwarded from مغزخراب (سرو‌ش)
هوا هوای طرح رفاقت ریختن با بچه خوشگلا سره کونشونه
@maghzee_kharab
[كصنمكي زيادي را به دوش ميكشم]
Forwarded from Overkos | اورکص (Arya)
خدا منو حفظ نمیکنه چون تو امتحان نمیام
@kosOver
Paricheh
Moein
تو هر بیت غزل، قصه‌ی چشمات
دلم قافیه شد قافیه باختم💘
Forwarded from 10006016(lite)
. * . * .🌙 * . * ☄️. * * . 🌍* . . * 💫 * . * . . *. کیر بخوره تو شب کیریتون
* . * 🌑 . * * . * 🌕 . * * . * . *⭐️ * . *
اوه اوه الان یادم اومد شان مندز وقتی هم‌سن من بوده آلبوم ایلومینت رو داده بیرون و من الان دارم اینجا کس‌پست مینویسم. اوه اوه اوه
در این صبح زیبا لازم دیدم خاطر نشان کنم که
"چقد از تو لجن من بدم میاد".
کاش از اول مثل یک عدد فرد، کسشر و مورمور کننده بودی و هرگز نزدیکت نمی‌شدم؛
ولی تو یک 24 پدسّگ بودی،
همونقدر زیبا، اغوا کننده و "کسکش".
Forwarded from memelord (Amir.s)
وقتی این کرونا و این تمیزکاریای مامانا تموم شه، ما می‌مونیم و کلی مامانِ وسواس گرفته
Dokhtare Bandar
TM Bax
چهارشنبه‌تون کیری🎀
...
Forwarded from زرد (نگین')
تو باید همیشه یه آلستار کثیف داشته باشی که از راه رفتن زیاد درز هاش باز شده.
ی گردن کبود که نشون بده شب قبل زندگی کردی.
باید یه شیشه پر از پول خورد باشه که نخ های وینستون بگیری
باید یه سطل رنگ داشته باشی واسه وقتایی که روحت مرده.
باید چند بار تو زندگیت آدم عوضی ببینی تا بفهمی زندگی به قشنگی رویای بچگی نیست.
باید یه بار ته جیب شلوارت یه ده تومنی چروک پیدا کنی تا بفهمی لذت و ذوق ینی چی.
باید حداقل یه بار از ته دل یکی رو دوست داشته باشی و ی بار تا سر حد مرگ از یکی متنفر شی.
باید یه بار پای برهنه زیر سیل بارون قدم بزنی تا بفهمی هنوز زندگی نمرده
باید ی بار قانون هارو بشکنی تا قلبت از شدت ترس تند بتپه و صورتت قرمز شه.
باید یه بار ته کوچه خلوت کسی رو که دوسش داری گیر بیاری.
باید یه بار آس و پاس بمونی تا بفهمی واقن کی رفیقه.
باید یه ساندویچ رو چهار قسمت کنی تا بفهمی همیشه همه چی کامل نیست.
باید یه بار توی سوز سرما چایی داغ لب سوز بخوری.
باید زندگی کنی
واسه یکبارم ک شده باید زندگی کنی.