شما آزادي كه هر عقيده اي داشته باشيد اما اگه يه روزي ديديد كه كونتون پاره شده ،به خاطر اينه كه ماعم عقايدي داشتيم
تا حرف میزنی میگن "همه همینن"
خب اگه همه همینن پس چرا فقط وضع من اینطوریه چاقال؟
خب اگه همه همینن پس چرا فقط وضع من اینطوریه چاقال؟
حالا به خودتون مربوطهها، ولی کاش با یکی وارد رابطه بشید که وقتی از دستاتون رو هم عکس گرفتید آدم بتونه تشخیص بده کدوم مذکره کدوم مونث
من خیلی منفی(-) نگرم، چون وقتی +نگر بودم اون خط عمودیای که میبینید رفت تو کونم و -نگر شدم. میخوام بگم اگه نمیخواید بره تو کونتون -نگر باشید.
رفتم جلوی آینه گفتم:تو خوبی، تو باارزشی، تو زیبایی، آینه گفت کس عمهی آدم خایهمال و خودشیفته
استاد هوشنگ ابتهاج از همتون بابت تبریک تولدش تشکر کرد و خواهش کرد که دیگه دکمتون رو بزنید.
Forwarded from مغزخراب (سروش)
هوا هوای طرح رفاقت ریختن با بچه خوشگلا سره کونشونه
@maghzee_kharab
@maghzee_kharab
Forwarded from Overkos | اورکص (Arya)
خدا منو حفظ نمیکنه چون تو امتحان نمیام
@kosOver
@kosOver
Forwarded from 10006016(lite)
. * . * .🌙 * . * ☄️. * * . 🌍* . . * 💫 * . * . . *. ✨کیر بخوره تو شب کیریتون
* . * 🌑 . * * . * 🌕 . * * . * . *⭐️ * . *
* . * 🌑 . * * . * 🌕 . * * . * . *⭐️ * . *
اوه اوه الان یادم اومد شان مندز وقتی همسن من بوده آلبوم ایلومینت رو داده بیرون و من الان دارم اینجا کسپست مینویسم. اوه اوه اوه
در این صبح زیبا لازم دیدم خاطر نشان کنم که
"چقد از تو لجن من بدم میاد".
"چقد از تو لجن من بدم میاد".
کاش از اول مثل یک عدد فرد، کسشر و مورمور کننده بودی و هرگز نزدیکت نمیشدم؛
ولی تو یک 24 پدسّگ بودی،
همونقدر زیبا، اغوا کننده و "کسکش".
ولی تو یک 24 پدسّگ بودی،
همونقدر زیبا، اغوا کننده و "کسکش".
وقتی این کرونا و این تمیزکاریای مامانا تموم شه، ما میمونیم و کلی مامانِ وسواس گرفته