Lahzeha
Moein
اگه عاشق یه کسکش هستید اینو گوش ندید، کونتون پاره میشه.
#هشدارهشدار
#هشدارهشدار
Forwarded from 👓 صادق هدايت 📝 (navab)
باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ...
آن قدر که اشک ها خشک شوند
باید این تن اندوهگین را چلاند
و بعد دفتر زندگی را ورق زد به چیز دیگری فکر کرد
باید پاها را حرکت داد
و همه چیز را از نو شروع شروع کرد...
چه قدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد ؟ و چه قدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت ؟
من او را دوست داشتم
آنا گاوالدا
@sadegh_hedayat_foundation
آن قدر که اشک ها خشک شوند
باید این تن اندوهگین را چلاند
و بعد دفتر زندگی را ورق زد به چیز دیگری فکر کرد
باید پاها را حرکت داد
و همه چیز را از نو شروع شروع کرد...
چه قدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد ؟ و چه قدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت ؟
من او را دوست داشتم
آنا گاوالدا
@sadegh_hedayat_foundation
شما آزادي كه هر عقيده اي داشته باشيد اما اگه يه روزي ديديد كه كونتون پاره شده ،به خاطر اينه كه ماعم عقايدي داشتيم
تا حرف میزنی میگن "همه همینن"
خب اگه همه همینن پس چرا فقط وضع من اینطوریه چاقال؟
خب اگه همه همینن پس چرا فقط وضع من اینطوریه چاقال؟
حالا به خودتون مربوطهها، ولی کاش با یکی وارد رابطه بشید که وقتی از دستاتون رو هم عکس گرفتید آدم بتونه تشخیص بده کدوم مذکره کدوم مونث
من خیلی منفی(-) نگرم، چون وقتی +نگر بودم اون خط عمودیای که میبینید رفت تو کونم و -نگر شدم. میخوام بگم اگه نمیخواید بره تو کونتون -نگر باشید.
رفتم جلوی آینه گفتم:تو خوبی، تو باارزشی، تو زیبایی، آینه گفت کس عمهی آدم خایهمال و خودشیفته
استاد هوشنگ ابتهاج از همتون بابت تبریک تولدش تشکر کرد و خواهش کرد که دیگه دکمتون رو بزنید.
Forwarded from مغزخراب (سروش)
هوا هوای طرح رفاقت ریختن با بچه خوشگلا سره کونشونه
@maghzee_kharab
@maghzee_kharab
Forwarded from Overkos | اورکص (Arya)
خدا منو حفظ نمیکنه چون تو امتحان نمیام
@kosOver
@kosOver