Forwarded from اعلام وضعیت ایران
دست فروشه اومد بهم کاندوم نشون داد گفت یدونه بخر، ارزونه
بش گفتم من نه زن دارم نه دوس دختر
گفت بخر بکش سرت بیا برو تو کون من
مواظب باشید دست فروشا هم خیلی عصبی شدن
@Vaziat_Iran
بش گفتم من نه زن دارم نه دوس دختر
گفت بخر بکش سرت بیا برو تو کون من
مواظب باشید دست فروشا هم خیلی عصبی شدن
@Vaziat_Iran
ببینید وقتی میگیم فلانی مادر جندهست منظور این نیست که مادرش جندهست، منظورمون اینه که فلانی مادرجندهست. امیدوارم بفهمید چی میگم.
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
ملت قهرمان پرور ایران
ما مسئولین با شناختی که از شما داریم میدانیم که شما گوساله های ترسو به اندک یونجه های روی زمین طویله دل خوش کرده اید و وقتی که یک سطل اب جلویتان بگذاریم حاضرید هویت خود را هم بفروشید پس شلوغش نکنید که ما تلاش میکنیم این حادثه را با تدبیر و درایت و با مرگ و کشتاری وسیع تر و دروغ های باور پذیر تر از ذهن شما پاک کنیم
@Adrnalin_channel
ما مسئولین با شناختی که از شما داریم میدانیم که شما گوساله های ترسو به اندک یونجه های روی زمین طویله دل خوش کرده اید و وقتی که یک سطل اب جلویتان بگذاریم حاضرید هویت خود را هم بفروشید پس شلوغش نکنید که ما تلاش میکنیم این حادثه را با تدبیر و درایت و با مرگ و کشتاری وسیع تر و دروغ های باور پذیر تر از ذهن شما پاک کنیم
@Adrnalin_channel
Lahzeha
Moein
اگه عاشق یه کسکش هستید اینو گوش ندید، کونتون پاره میشه.
#هشدارهشدار
#هشدارهشدار
Forwarded from 👓 صادق هدايت 📝 (navab)
باید یک بار به خاطر همه چیز گریه کرد ...
آن قدر که اشک ها خشک شوند
باید این تن اندوهگین را چلاند
و بعد دفتر زندگی را ورق زد به چیز دیگری فکر کرد
باید پاها را حرکت داد
و همه چیز را از نو شروع شروع کرد...
چه قدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد ؟ و چه قدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت ؟
من او را دوست داشتم
آنا گاوالدا
@sadegh_hedayat_foundation
آن قدر که اشک ها خشک شوند
باید این تن اندوهگین را چلاند
و بعد دفتر زندگی را ورق زد به چیز دیگری فکر کرد
باید پاها را حرکت داد
و همه چیز را از نو شروع شروع کرد...
چه قدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی را که دوست داشته از یاد ببرد ؟ و چه قدر باید بگذرد تا بتوان دیگر او را دوست نداشت ؟
من او را دوست داشتم
آنا گاوالدا
@sadegh_hedayat_foundation
شما آزادي كه هر عقيده اي داشته باشيد اما اگه يه روزي ديديد كه كونتون پاره شده ،به خاطر اينه كه ماعم عقايدي داشتيم
تا حرف میزنی میگن "همه همینن"
خب اگه همه همینن پس چرا فقط وضع من اینطوریه چاقال؟
خب اگه همه همینن پس چرا فقط وضع من اینطوریه چاقال؟
حالا به خودتون مربوطهها، ولی کاش با یکی وارد رابطه بشید که وقتی از دستاتون رو هم عکس گرفتید آدم بتونه تشخیص بده کدوم مذکره کدوم مونث
من خیلی منفی(-) نگرم، چون وقتی +نگر بودم اون خط عمودیای که میبینید رفت تو کونم و -نگر شدم. میخوام بگم اگه نمیخواید بره تو کونتون -نگر باشید.
رفتم جلوی آینه گفتم:تو خوبی، تو باارزشی، تو زیبایی، آینه گفت کس عمهی آدم خایهمال و خودشیفته