احساس میکنم چون از اموجی های🧨💊💉🔞📛 استفاده نمیکنیم و ته حرفامون یه "آره بیبی" نداره تاثیرشو اونجور که باید نمیذاره
تویی که برمیگردی میگی "کیرمنم نیستی"یجوری حرف میزنی انگار خبر نداری من هرشب عکساتو با اشک بوس میکنم بعد میخوابم
آخه دیوث میای آیدی چنلتو میزنی koskeshkadeeeبعد توش مینویسی خدا داره نگات میکنه ؟کله کاندومی به نظرت منی که از شدت حشر همچین چیزی سرچ میکنم خدا پیغمبر حالیمه؟
چن وقته یه سخنرانی که اولش با "مردم شریف ایران"شروع میشه نشنیدم احساس میکنم از شرافتم کم شده
مصدع اوقات
*8 deaths in iran because of coronavirus* Vezarate-behdasht niggas:
باز هم خدا رو شکر شما این پیام رو فرستادید وگرنه من همین الان نزدیک بود از مادرتون کرونا بگیرم، مرسی محبوب قلبها.💘
مصدع اوقات
Sandy – Sigheh
بچه ها بازم از اینا بفرستین
زود باشین
گشادی رو لعنت کنید
زود باشین
گشادی رو لعنت کنید
میدونم منطق چی میگه، ولی من میخوام اینطوری فکر کنم
-آغاز مراحل یک بگایی
-آغاز مراحل یک بگایی
Forwarded from سینما گوزنایت
احساس میکنم اگر یکم دیگه خونه بمونم، میشم مث جک نیکلسون تو فیلم shining !
✏amir amini
@CinemaGoznight
✏amir amini
@CinemaGoznight
ایرانی بودنم چیزایی رو ازم گرفت که با دهبار آمریکایی شدن هم نمیتونم پس بگیرم