به من هم میتونست خوش بگذره اما حال و حوصلهش نبود، نیست و نخواهد بود.
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand🐱)
ما زندگی نکردیم، فقط تهوعی که هر شب قبل از خواب بالا آوردیم رو با هر صبح بیدار شدن دوباره خوردیم.
ولی یادتون باشه بد بودن حال شما از یه جایی به بعد به کیر کسی نیست. تقصیر کسی هم نیست، طبیعیه. خلاصه که امیدوارم به جایی نرسید که وقتی حالتون خوبه بقیه تعجب کنن
عای ریگرتد دیپلی، گوه خوردم
عای ریگرتد دیپلی
ریپیت پیلیز
عای ریگرتد دیپلی، گوه خوردم
سی یو
عای ریگرتد دیپلی
ریپیت پیلیز
عای ریگرتد دیپلی، گوه خوردم
سی یو
به سیمپسونهای مادرقحبه بگید که اگه کون دادن ماهم پیشبینی کردن یه وازلین بزنیم
اینطوریه که آدم هر کار میخواد انجام بده میگه بعد کنکور، در حالی که خودش هم میدونه بعد کنکور قرار نیست هیچ گوهی بخوره
عادما دو دسته ان
یا با فکر کردن بهشون کیرت میخوابه
یا اصن نمیتونی بهشون فکر کنی
بهرحال کصشرن
یا با فکر کردن بهشون کیرت میخوابه
یا اصن نمیتونی بهشون فکر کنی
بهرحال کصشرن
وقتی با من با غرور و خود بزرگ بینی حرف میزنید واقعا خوشحال میشم چون باعث تسریع بهبود یبوستم میشه فقط طولانیش نکنین حوصله اسهال ندارم ممنون
امروز کنار مادربزرگم بودم دیدم هی میگه "کو رونا؟ خسته شدیم هی کو رونا کو رونا" گفتم "ناهار رو که دو ساعت پیش خوردیم عزیز" گفت "نه کو رونا؟" باز نفهمیدم گفتم "چی؟" اعصابش خرد شد زبونشو برید با خونش رو دیوار نوشت "میگم خسته شدم از کرونا تخم سگ"
ببخشید جایی در دنیا وجود نداره که آدم از دراماهای دخترانه در امان باشه؟ جان؟ قبرستان؟ اوکی.
Forwarded from Cinema Tweet
کوتاهترین و در عینِ حال سورئالترین نقدِ سینمایی اهداء میشود به بنیانگذارِ کبیرِ انقلاب که فرمودند: «گاو خوبَه.»
" سهیل لطیفی "
🎬 @Cinema_twitt
" سهیل لطیفی "
🎬 @Cinema_twitt
چطوری انقدر راحت نارو میخورید؟ من یه بار نارو رو از نزدیک دیدم گفت "از عالیجناب تسو فاصله بگیر احمق"
Forwarded from Comentive | کامنتیو
کوین: بیمزهترین جوکی که خندیدین بهش رو منشن کنید. واسه مریض میخوام.
نخود هر آش: بزغاله ها وقتی ناراحت میشن صداشون بزغالود میشه.
شارلوت: دو تا پیتزا میرسن به هم میگن سس مس چهخبر؟
اسملی کت: ماهیا یه ضرب المثل دارن میگه عروس دریایی بلد نیست برقصه میگه دریا متلاطمه.
یاس یاسی: یه روز یه قطاره در خونشونو میزنه، مامانش میپرسه کیه؟ میگه واگن منم :))))
اسملی کت: یخچالا یه ضرب المثل معروف دارن که میگه: فریزر با فریزر ساید بای ساید.
لالایی۲۴: بابا طاهر عريان تو حياط خونشون بوده يهو وحشي بافقي ميپره كونشو گاز ميگيره.
کام لخت: فیله میره گدایی میگه به من کیر تو دهن کمک کنید.
نسبی گرا: اتمها جلسه داشتن تشکیل نشد، مولکولش کردن به هفته آینده.
@Comentive | #کامنتا
نخود هر آش: بزغاله ها وقتی ناراحت میشن صداشون بزغالود میشه.
شارلوت: دو تا پیتزا میرسن به هم میگن سس مس چهخبر؟
اسملی کت: ماهیا یه ضرب المثل دارن میگه عروس دریایی بلد نیست برقصه میگه دریا متلاطمه.
یاس یاسی: یه روز یه قطاره در خونشونو میزنه، مامانش میپرسه کیه؟ میگه واگن منم :))))
اسملی کت: یخچالا یه ضرب المثل معروف دارن که میگه: فریزر با فریزر ساید بای ساید.
لالایی۲۴: بابا طاهر عريان تو حياط خونشون بوده يهو وحشي بافقي ميپره كونشو گاز ميگيره.
کام لخت: فیله میره گدایی میگه به من کیر تو دهن کمک کنید.
نسبی گرا: اتمها جلسه داشتن تشکیل نشد، مولکولش کردن به هفته آینده.
@Comentive | #کامنتا