Babylon
5 Seconds Of Summer
شما را نمیدانم اما بندهی حقیر این آهنگ را بسیار دوست دارم😔
Forwarded from توییتر فارسی
چند روزه پنکه سقفیم ناراحته. امروز دیدم یه صدایی از کیس کامپیوترم میاد. رفتم داخلشو نگاه کردم، دیدم یه پنکه کوچولو توش افتاده و داره دنبال مامانش میگرده. درش آوردم و گذاشتمش پیش پنکه سقفیم. گرافیکم سوخت بعدش ولی حداقل پنکهم خوشحاله دیگه.
》پیپرکات《
@OfficialPersianTwitter
》پیپرکات《
@OfficialPersianTwitter
For the Damaged Coda
Blonde Redhead
اگه ریک اند مورتی دیده باشید غم و همزمان مرموز بودن این آهنگ هم براتون زیباست. *استیکر گربهی در حال گریه
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand🐱)
آدم وراج رو بنداز تو آتیش، خاکسترش رو بریز پای نهال یه گل رز و وقتی گل جوونه زد بشاش روش
هربار میگم تا از شوک این سریال دربیام یه ماه طول میکشه، ولی فرداش مثل کصخلا یه سریال جدید شروع میکنم
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand🐱)
من شاشیدم تو مملکتی که توش آرزوها قراره برای همیشه آرزو بمونن آقای قاضی، شاشیدم
تلاش برای نجات، از یه جایی به بعد تبدیل میشه به خستگی مفرطی که میشینه رو تنت و تو آروم آروم تو گوهی که هستی غرق میشی.
آدم افسرده با آدم غمگین فرق داره. اگه بلد نیستید، بهتره اصلا دلداری ندید.
Forwarded from Cinema Tweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انتخاب سمی ترین سکانس از سینمای ایران کار سختیه ولی حتم دارم این سکانس جز ده تای اوله :))))
" bahmannn "
🎬 @Cinema_twitt
" bahmannn "
🎬 @Cinema_twitt
منم صدای این انفجار تجریش رو شنیدم، فقط نمیدونم چرا از سمت دستشویی خونمون اومد
خيلي خوبه كه به صحبتاي طرف مقابلتون گوش بديد و انقدر من من نكنيد
كمتر گاو به نظر ميايد
كمتر گاو به نظر ميايد
کاش این کسنمک بازیهایی که با عطر نوید محمد زاده درمیارید فقط یه کابوس باشه که فردا قرار باشه ازش بلند شیم
خا فهمیدیم دارک میبینی و خیلی حالیته حالا خایههای کارگردانش رو از دهنت دربیار