فکر کن کلا یه بار زندگی کنی، همون یه بار هم بیفتی تو ایران. من چیزی نمیگم دیگه.
اینکه فکر میکنید به خاطر تایپ شخصیتیتون آدم متفاوت یا باحالی هستید واقعا جالبه=)))))))) ولی کونتون جالبتره
مصدع اوقات
دلتون سیاه باشه، کستون سیاه نباشه
البته چون من قاضی عادل و پاکدلیم منظورم به اوناییه که به مرور زمان سیاه شدن نه اونایی که از اول بودن😔
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتي تازه استوري طرف و ميبينم كه به خودش تولدشو تبريك گفته و من باز تاريخ و يادم رفت:
خیلی برام سواله که فیلم "پرواز بر فراز آشیانه فاخته" (به انگلیسی) چجوری توی ایران به "دیوانه از قفس پرید" معروف شده. ناموسا چجوری اونو کردین این کسکشا چه ربطی داره
ببخشید اما اکثر چیزای غمگین قشنگترن. حداقل واقعین. حداقل اگه قشنگن در نهایت کیری بودن قشنگن. کسخل هم خودتونید
ولی من اگه منوچهر هادی بودم شبا به سریالهای شبکههای اچ بی او و نتفلیکس فکر میکردم و از پستی و بیدغدغگی خودم زجه میزدم و بعد بدنم رو با تیغ زخمی میکردم تا خون کثیفم روی زمین جاری بشه و ذات پوچم آرام بگیره
اون آهنگ شادی که وقتی حالت بده پلی میکنی که حالت خوب شه، اون آهنگ از صدتا فحش هم بدتره
طبق سلیقه شخصی باید بگم
صدای خر در حال جفتگیری>>>>>>>> آهنگ تورکی
صدای خر در حال جفتگیری>>>>>>>> آهنگ تورکی
مصدع اوقات
طبق سلیقه شخصی باید بگم صدای خر در حال جفتگیری>>>>>>>> آهنگ تورکی
به جز اولماز اولماز
این پسرای فیتنس کار دوازده تیکه کمر نازک کیری انقدر تو استوری گنده گوزی میکنن کون ظریف و کوچکشون پاره نمیشه؟ پودرتو بخور بمیر دیگه
وقتی کمرتون رو نازک و بازوتون رو کلفت میکنید فقط و فقط تصویر آفتابه رو در ذهن مخاطب تداعی میکنید.
دختره بغلی باشه سفید باشه کونش بزرگ باشه سایزش 85 باشه بعد به توی کونی که میرسه سایز مهم نیست مهارت مهمه؟ اگه اینجوریه که پس خم شو برای کیر نازک خودت ساک بزن هزار پدر