This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مغز وزیر بهداشت، وقتی واژهی "قرنطینه" رو میشنوه:
چطوری بت توهین کنم که بهت بربخوره؟ آفرین به چیزایی که دوسشون داری توهین میکنم
الان از نظر قمیها بهترین دفاع حمله نیست، هجوم آوردن به شماله
پادگانها تعطیل نشدن، جایی قرنطینه نشده، مبتلایان کرونا تو کشورای همسایه به خاطر ایران مبتلا شدن، آمار مرگ داره بالاتر میره، دم عیدی تحریم جدید تو راهه، اون وقت شما میگی زندگی هنوز قشنگیاشو داره؟ بیا برو کیرم تو خودت و زندگیت
Forwarded from کسشریولوژیست (Gigi)
بدبختای واقعی اونایین که امسال کنکور دارن.
کسشریولوژیست
بدبختای واقعی اونایین که امسال کنکور دارن.
بدبختاي واقعي كسايي ان كه سال بعد كنكور دارن كصخلا
فیلم هشت دقیقه ای و متن دو صفحه ای میفرستی که عزیز کی بشی کسکش آخه سگ اونو نمیخونه
مصدع اوقات
مغز وزیر بهداشت، وقتی واژهی "قرنطینه" رو میشنوه:
متاسفانه قدر پستامون رو نمیدونید درحالی که یه سری سودجویان کپی میکنن😔💔
میترسم یه روزی فروشنده ها برای اینکه ثابت کنن لباسشون به ادم میاد کونمون بزارن و بگن : وای ببینید چقد تحریک کننده شده بودید تو این لباس که نتونستم قید کونتونو بزنم☺️
حالا کارت بکشم؟
حالا کارت بکشم؟
Forwarded from کالیوْ (midd.o)
یه تصویر از آموزش پرورش بهتون بدم٬ رو دیوار یه دبستان نوشته بود به بوستان علم و ادب خوش آمدید. تعطیل که شدن یه بچه هفت هشت ساله به دوستش گفت کیرم تو کس مادرت.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پِناه برخدا! اِسا چیکار هاکنیم؟
بنظرم به جای تست کرونا، از اینایی که تو این وضعیت راه میفتن میان شمال تست الکل بگیرین. توجیه کار اینا فقط و فقط میتونه مست و کسنئشه بودن باشه