اون روزی که من یک تهرانی کرونا گرفته در اثر سفر به شمال کشور در تعطیلات رو آتیش بزنم و خاکسترشو بریزم تو مستراح و روش هم بشاشم عید منه.
Man Koja Baran Koja...
Homayoun Shajarian
اخ ای دل! هر چه کویت دور تر، دل تنگ تر، مشتاق تر.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مغز وزیر بهداشت، وقتی واژهی "قرنطینه" رو میشنوه:
چطوری بت توهین کنم که بهت بربخوره؟ آفرین به چیزایی که دوسشون داری توهین میکنم
الان از نظر قمیها بهترین دفاع حمله نیست، هجوم آوردن به شماله
پادگانها تعطیل نشدن، جایی قرنطینه نشده، مبتلایان کرونا تو کشورای همسایه به خاطر ایران مبتلا شدن، آمار مرگ داره بالاتر میره، دم عیدی تحریم جدید تو راهه، اون وقت شما میگی زندگی هنوز قشنگیاشو داره؟ بیا برو کیرم تو خودت و زندگیت
Forwarded from کسشریولوژیست (Gigi)
بدبختای واقعی اونایین که امسال کنکور دارن.
کسشریولوژیست
بدبختای واقعی اونایین که امسال کنکور دارن.
بدبختاي واقعي كسايي ان كه سال بعد كنكور دارن كصخلا
فیلم هشت دقیقه ای و متن دو صفحه ای میفرستی که عزیز کی بشی کسکش آخه سگ اونو نمیخونه
مصدع اوقات
مغز وزیر بهداشت، وقتی واژهی "قرنطینه" رو میشنوه:
متاسفانه قدر پستامون رو نمیدونید درحالی که یه سری سودجویان کپی میکنن😔💔
میترسم یه روزی فروشنده ها برای اینکه ثابت کنن لباسشون به ادم میاد کونمون بزارن و بگن : وای ببینید چقد تحریک کننده شده بودید تو این لباس که نتونستم قید کونتونو بزنم☺️
حالا کارت بکشم؟
حالا کارت بکشم؟