تنها کسی که تو یه نقش دوست داشتم و نمرد هیث لجر تو جوکر بود که اونم دو ماه بعد تو واقعیت مرد
مصدع اوقات
تنها کسی که تو یه نقش دوست داشتم و نمرد هیث لجر تو جوکر بود که اونم دو ماه بعد تو واقعیت مرد
راستی اگه هیث لجر زنده بود الان چهل و یه سالش بود
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حالا که شب سه شنبه اس یه فاتحه بفرستین برا مرحوم
Forwarded from CikTok | سیک تاک
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آنیتا، هانِیه و ستاره عزیز
بدویید بیاید کصلیسی تا دیر نشده😂
وای لباس یارو رو نگا کن
سیسش موقه ی رفتن.....
کص ننه ی فناتون 😂
[ @KiriTikTok | تیکتاکایکیری ]
بدویید بیاید کصلیسی تا دیر نشده😂
وای لباس یارو رو نگا کن
سیسش موقه ی رفتن.....
کص ننه ی فناتون 😂
[ @KiriTikTok | تیکتاکایکیری ]
هر کی هم میخواد کار غلطش رو توجیه کنه میگوزه میگه اینو روباه به شازده کوچولو گفت
Forwarded from [خودتی]
آدم فکر میکنه یه جور آدم مشخص رو میخواد. و بعد یکی رو میبینه که هیچی از چیزهایی که میخواسته رو نداره! و بدون هیچ دلیلی عاشقش میشه..
- وودیآلن
- وودیآلن
از انتخابهاتون تنها نتیجهای که میشه گرفت اینه که شما بکن نمیخواید، بلکه یک کسلیس تمام وقت کیری میخواید
چجوری از کسی متنفر نیستید؟ پس ادمهای کسلیس و خایهمال رو چطور هندل میکنید؟ واقعا عجیبه.
اینکه یک پدر سر دخترش رو با داس ببره و کسیهم قصاصش نکنه واقعا وحشتناکه ولی اینکه فمنیستها به این بهانههم نود اعتراضی بدن واقعا وحشتناکتره
Forwarded from Red right hand (Sarah)
من خودم زندگیمو خراب کردم ولی یاد گرفتم تا خودت نخوای هیچی درست نمیشه.
هر دفعه که نمیتونید یه چیز رو تحمل کنید یادتون باشه درست نمیشه، ولی تموم میشه.