تنها کسی که تو یه نقش دوست داشتم و نمرد هیث لجر تو جوکر بود که اونم دو ماه بعد تو واقعیت مرد
مصدع اوقات
تنها کسی که تو یه نقش دوست داشتم و نمرد هیث لجر تو جوکر بود که اونم دو ماه بعد تو واقعیت مرد
راستی اگه هیث لجر زنده بود الان چهل و یه سالش بود
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حالا که شب سه شنبه اس یه فاتحه بفرستین برا مرحوم
Forwarded from CikTok | سیک تاک
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آنیتا، هانِیه و ستاره عزیز
بدویید بیاید کصلیسی تا دیر نشده😂
وای لباس یارو رو نگا کن
سیسش موقه ی رفتن.....
کص ننه ی فناتون 😂
[ @KiriTikTok | تیکتاکایکیری ]
بدویید بیاید کصلیسی تا دیر نشده😂
وای لباس یارو رو نگا کن
سیسش موقه ی رفتن.....
کص ننه ی فناتون 😂
[ @KiriTikTok | تیکتاکایکیری ]
هر کی هم میخواد کار غلطش رو توجیه کنه میگوزه میگه اینو روباه به شازده کوچولو گفت
Forwarded from [خودتی]
آدم فکر میکنه یه جور آدم مشخص رو میخواد. و بعد یکی رو میبینه که هیچی از چیزهایی که میخواسته رو نداره! و بدون هیچ دلیلی عاشقش میشه..
- وودیآلن
- وودیآلن
از انتخابهاتون تنها نتیجهای که میشه گرفت اینه که شما بکن نمیخواید، بلکه یک کسلیس تمام وقت کیری میخواید
چجوری از کسی متنفر نیستید؟ پس ادمهای کسلیس و خایهمال رو چطور هندل میکنید؟ واقعا عجیبه.
اینکه یک پدر سر دخترش رو با داس ببره و کسیهم قصاصش نکنه واقعا وحشتناکه ولی اینکه فمنیستها به این بهانههم نود اعتراضی بدن واقعا وحشتناکتره