Forwarded from 🙊 سوتی ، سوژه ، چالش و خاطرات زنانه 🙈
#سوتی
سلام
دیروز با شوهرم رفته بود خرید عید تو پاساژ بودیدیم وبچه بغلش بود
ڪه یباری گفت خانم بیا بچه رابگیر
بجای اینڪه بگه من شلوارم بڪشم بالا
( آخه ڪمر شلوارش گشاد بود هی میامد پایین)
گفت بچه را بگیر من شلوار بڪشم پایین
😜
من😳😱
شلوارش 😱
شوهرم😞
@channel_telegrafer
سلام
دیروز با شوهرم رفته بود خرید عید تو پاساژ بودیدیم وبچه بغلش بود
ڪه یباری گفت خانم بیا بچه رابگیر
بجای اینڪه بگه من شلوارم بڪشم بالا
( آخه ڪمر شلوارش گشاد بود هی میامد پایین)
گفت بچه را بگیر من شلوار بڪشم پایین
😜
من😳😱
شلوارش 😱
شوهرم😞
@channel_telegrafer
🙊 سوتی ، سوژه ، چالش و خاطرات زنانه 🙈
#سوتی سلام دیروز با شوهرم رفته بود خرید عید تو پاساژ بودیدیم وبچه بغلش بود ڪه یباری گفت خانم بیا بچه رابگیر بجای اینڪه بگه من شلوارم بڪشم بالا ( آخه ڪمر شلوارش گشاد بود هی میامد پایین) گفت بچه را بگیر من شلوار بڪشم پایین 😜 من😳😱 شلوارش 😱 شوهرم😞 @…
کیرم تو روابط زناشوییت و خاطرات کصشرت کصدست جنده
اصلا ما ساخته شدیم که بشکنیم و دیگران ازمون درس عبرت بگیرن، الگو شدن مال کونیاست.
-اشکهایش را پاک میکند و بالش را به صورتش میچسباند-
-اشکهایش را پاک میکند و بالش را به صورتش میچسباند-
🙊 سوتی ، سوژه ، چالش و خاطرات زنانه 🙈
#سوتی سلام دیروز با شوهرم رفته بود خرید عید تو پاساژ بودیدیم وبچه بغلش بود ڪه یباری گفت خانم بیا بچه رابگیر بجای اینڪه بگه من شلوارم بڪشم بالا ( آخه ڪمر شلوارش گشاد بود هی میامد پایین) گفت بچه را بگیر من شلوار بڪشم پایین 😜 من😳😱 شلوارش 😱 شوهرم😞 @…
سلام
دیروز با مادرت رفته بودیم بیرون کسش چروک بود خوشمون نیومد برگشتیم
مادرت😔
کسش😲
کیرم👎
دیروز با مادرت رفته بودیم بیرون کسش چروک بود خوشمون نیومد برگشتیم
مادرت😔
کسش😲
کیرم👎
شاید بکیرتون هم نباشه اما مهمترین چیزی که باعث میشه آدم شروع به نوشتن کنه احساسه، حالا میخواد احساس خوب باشه یا بد، غم یا شادی.
وقتی از یه دورهی طولانی غمگین بودن نجات پیدا میکنی فکر میکنی خوب شدی، ولی وقتی میبینی که دیگه احساساتی برای توصیف و نوشتن نمونده میفهمی خوب نشدی، یه کسکش بیاحساس شدی.
وقتی از یه دورهی طولانی غمگین بودن نجات پیدا میکنی فکر میکنی خوب شدی، ولی وقتی میبینی که دیگه احساساتی برای توصیف و نوشتن نمونده میفهمی خوب نشدی، یه کسکش بیاحساس شدی.
Forwarded from black & blue (hadi hb)
حال من خوب است، خوب است که دیگه میلی به نوشتن ندارم، خوب است که دیگر موسیقی ای تمام جان مرا محصور خود نمیکند و با خود به یغما نمیبرد، حال من خوب است چون درگیر زندگی شده ام، درگیر لذت هایی پوچ و زودگذر روزانه، اما شاید درواقع حال من بد است و حال خوب من آن زمانی بود که در بدترین حال خودم به سر میبردم و دستو پا میزدمو جان میکندم، ان روز هایی که تنها مونس من کلمات و احساس های بی جواب بود، ان روز هایی که از واقعیت فاصله داشت و تمام زندگی ام در چهارچوبی خاکستری خلاصه میشد، حس میکنم تعریفم از حال خوب و بد را از دست داده ام گمان میکنم سابق در خواب بودم و اکنون بیدار شده ام و ای کاش میشد در خواب بیدار شد و زندگی کرد!
۹۸/۱۱/۲۷
۹۸/۱۱/۲۷
Gheseh Eshgh
Ebi
به این میگن آهنگ. به این میگن صدا. به این میگن الله الله
اينايي كه يهويي عاف ميشن همونايين كه خجالت ميكشن بگن من يه توك برم پورن هاب،بزنم،بيام.
Forwarded from FakeBooK (Doki)