ببینید دوستان چه دلتون بخواد چه نخواد قضیه مرغ همسایه غازه همیشه وجود داره، پس کلا سعی کنید مرغ کسی نباشید.
اگه تو خونتون پشه ندارین حرف از درد و رنج و بدبختی نزنین جلوی من شما نازپرورده ای بیش نیستید
دوست داشتن زیاد هم خودتون رو اذیت میکنه و هم طرف مقابلتون، یا نداشته باشید یا تا حد امکان بروزش ندید.
یک روز از حشر کله کیری میشه یک روز از سردرد، پلن فردا اگه قطع عضوه بگید کونمونو بخارونیم قبلش
هر شب قبل خواب تصميم ميگيرم از فردا آدم بهتري باشم،امّا همين كه نميتونم صبح زود پا شم از من يه كثافت ميسازه
وقتی توانایی کمک کردن نداری باید سیکت رو بزنی؛ چیزیه که با یکسال بزرگتر شدن بهش رسیدم
هرگز به دوست های فیلمبازتون نگید که شروع کردید به فیلم دیدن، کونتون میزارن من تضمین میکنم.
چجوری به کرهای ها جایزه کن میدید؟ حتما به الاغ بالغیها هم اسکار تعلق میگیره
کسکشا فاک های ریک اند مورتی رو سانسور میکنید که چی؟ از اول تا آخر عین مینی بوس فقط دارن بوق میزنن
Forwarded from مصدع اوقات (Helia🌙)
سرعت ريدن سگ يبس از سرعت اينترنت من بيشتره
Forwarded from Diclow (Pouya Rafie)
هیپی دماغ عملی و هیپی بورژوا هم مثل دوستپسر مذهبی،فقط تو ایران پیدا میشه.یه مشت بچه پولدار بیفکر و خیال و البته بدون مغز پا میشن با ماشینای گرون و پول ددی میرن جنوب شبیه بیپولا لباس میپوشن چِت میکنن و ماشروم میزنن فکر میکنن این متفاوت بودن خیلی کول و قشنگه.به خودشونم میگن هیپی!یه فرقی بین هیپیگری و این دگوریای ادایی هست،اونم اینه که تو دل هیپیگری آمریکا امثال آلن گینزبرگ در میاد و سیستم آمریکا رو نقد میکنه، امّا اینا بچهپولدار و خوشگلای عملي هستن که ادامداییان و جز يه سري خزعبلات كه به درد كون شستن هم نميخوره چيزي ازشون در نمياد.آقا!اصلا هیپی کجا، اینستاگرام کجا؟دو تا مفهوم و ایدهی کاملا متضاد نیستند مگه؟هیپیای که از جامعه میخواد دوری کنه چه کاری داره با اینستاگرامی که یه سوشال نتورکه؟نه هیپی میدونین چیه نه اونی که دادن دستتون هیپی بوده.من كه به شخصه اگه اينجور آدم ها با اين لباساي متعفن كنارم باشن فقط سعي ميكنم دور بشم ازشون چون واقعا حالم رو به هم مي زنن.کی گفته ما «هیپی»های اروپا رو مسخره نمیکنیم؟بچهپولدارهای اروپایی که به پشتوانه پول ننهباباشون وانمود میکنن چند صباحی بیخیال دنیا و مافیها شدن،درس و کار رو ول میکنن،لباسای عجیب و گرون میپوشن، میرن تو محلههای فقیر و باعث میشن اجارهخونه بره بالا و فقرا آواره بشن و بچههای فقرا رو تحقیر میکنن بابت این که فکر کار و درس و پیشرفت و career هستن،ما اونا رو هم مسخره میکنیم.ما حتی طبقهمتوسطیهای مهاجر که برای کار درس میرن غرب،ولی حوصله و توان ندارن و تنها واکنششون به تبعیض و نژادپرستی اینه که سعی کنن خودشون رو شبیه «هیپی»های سفید کنن ما اونا رو هم مسخره میکنیم.اما یه تفاوت عمده بین «هیپی» اروپایی و هیپی ایرانی هست:هیپی اروپایی نقشی در «سفیدنمایی» یک اوضاع کثافت نداره.هیپی اروپایی وارد این مضحکه نمیشه که «ببینین! اوضاع اونقدر هم بد نیست.این آزادیها هم وجود داره. زنا اینجوری هم میتونن لباس بپوشن»هیپی میپی شدن این روزها ادای کساييه که اونقدر پشتوانه دارن که میدونن اگه چند صباحی بیخیال کار و درس بشن،خورده نمیشن، بیخانمان نمیشن و پساندازشون يا همون پسانداز ننهباباشون یا ارثی که قراره بهشون برسه اونقدری هست که با چندصباح بیخیال ِ دنیا و امور دنیوی شدن existenceشون بهخطر نمیفته، گرسنه نمیمونن و خیابونخواب نمیشن. بچهکارگری که از روز اول دانشجوییش اگه کار نکنه گرسنه میمونه و پول خوابگاه رو نداره (چه ایران چه غرب) امتیاز زندگی «هیپی»طور رو نداره.تو دنياي امروز هیپیبازی مال پولدارهاست.زندگی هیپی وار کار بدی نیست ولی دماغ عملی نوك بالا و کارت بانکی که بابات هر ماه توش پول میریزه تا خودت و رفیقات از گشنگی نمیرین با هیپیزم جور در نمیاد.یکی از این هیپیهای جنوب كه عكسش رو هم مجله گاردين گذاشته از آشنايان سابق ما بود.دوران دانشجویی هیچ آلت تناسلیای در دانشکدهشون باقی نموند که با آلت تناسلی این روبرو نشده باشه.بعدش هم مثل تیپیک همهی اینا با پول ددي کافه زد،الان هم هیپی شده و جزیره هرمز و هنگ درام.سالها قبل پانکها و هیپیها این سبک زندگی رو انتخاب کردن و خردهفرهنگی رو شکل دادن که با پوشیدن لباسای کهنه و ارزون یه جور اعتراض به سرمایهداری بود.الان لباس تن هیپی ایرانی و اون سازی که گذاشته کنارش خيلي بولشت و مسخره به نظر ميرسه.حالا چرا میرید هرمز هیپی میشید؟ما خودمون کهریزکمزگان داریم، رباطکریممزگان داریم.این هیپی پولدارا رو یه هفته ببرید تنبکوچک ِخالی از سکنه و آب ول کنید گریه میکنن مامانشون رو میخوان.فعلا بي خيال هيپي هاي كون نشور بشيد و بچه هاي دروازه غار رو دريابيد.