وقتی من پریودم و با من از درک و منطق متقابل صحبت میکنی مثل این میمونه که به یه بچهای که لج کرده و پاشو میکوبه رو زمین و جیغ میکشه مسئله ریاضی بدی حل کنه، اونوقت نه تنها بلد نیست و انجام نمیده بلکه کونتم میزاره و بیشتر جیغ میکشه.
میدونم که وقتی یه حرف میزنم و بعدش میگید "چی" و میگم "هیچی" خیلی اعصاب رو کیری میکنم، ولی خستهتر از اونم که دوباره لبامو تکون بدم و حرف بزنم. ببخچید.
ببنید دوستان حضرت عباسی انتظار دارید کسی که روز خوش شمارو کیرشم حساب نمیکرد بعد از زدن سیکتون هم پیگیرتون باشه و براش مهم باشید؟ عجب کسخلی هستین جدی برید دکتر.
Forwarded from . (Deleted Account)
میدونستی همون لحظه كه فك ميكنى يكى داره گو ميخوره طعم دارى گوه خورى گوه خوردن اونو ميكنى
نه میدونستی؟!
نه میدونستی؟!
Forwarded from Red right hand (Aida)
تنها کاری ک برای درسام از دستم بر میاد اینه ک بهشون فک کنم و عذاب وجدان بگیرم
Chandelier
Sia
میدونم همه اینو سالها پیش گاییدن اما هر دفعه که بهش گوش میدم زیباتر و غمگینتر میشه:( الله الله