میدونید وقتی کلمها سر غذا قهر کنن دوستاشون بهشون چی میگن؟ میگن کلمبیا
اون لحظه كه مجبوري ادبو رعايت كني و هي لبخند بزني،اون لحظه،اون لحظرو نگاعيدم.
شماعم وقتی دارین ویس میدین یادتون میره اصل مطلبی که میخواستین بگین چی بود یا فقط من کصمغزم؟
یه روز به حق میگن "یقت چرا بستهست؟" میگه "چون نمیخوام دروغ ازش بزنه بیرون". بعد از اون به حرف راست میگن حقیقت
اگه اجازه بدی آلارم هشت و نیم صبحمو بکنم تو کون پدرت قول میدم امتحان ساعت نهت رو بیست شم
چجوري با كسي كه خوشتون مياد لاس ميزنين و نخ ميدين؟يعني مثلا چطوريه؟ميگين بيا منو بكن؟نميفهمم واقعا😔
نه امتحان دارید هشت و نیم بیدار میشید؟ حتما با صبحانه آبپرتقال هم میخورید
یه مرضی هم هست که آهنگای سیا که میگه "نِوِر گیوآپ" رو گوش میدی چون قشنگن، ولی چون میدونی خیلی وقته گیوآپ کردی روحت هر دفعه خراش پیدا میکنه
وقتی من پریودم و با من از درک و منطق متقابل صحبت میکنی مثل این میمونه که به یه بچهای که لج کرده و پاشو میکوبه رو زمین و جیغ میکشه مسئله ریاضی بدی حل کنه، اونوقت نه تنها بلد نیست و انجام نمیده بلکه کونتم میزاره و بیشتر جیغ میکشه.