من كسيم كه تو ليوان دلستر ميريزم اداي مستارو در ميارم،با من درمورد چيزاي جدي صحبت نكن
Forwarded from مغزخراب (سروش)
یجوری همه چی کیریه انگار هرلحظه غروب جمعه س
بنظرتون ما خیلی یه چیز و میگاعیم؟
Anonymous Poll
12%
نه اصلا
27%
شما در هر صورت خیلی خوبین
61%
من یه کصنمکم که میخوام گزینه بی ربطو بزنم
مصدع اوقات
بنظرتون ما خیلی یه چیز و میگاعیم؟
درهمین حد میتونم بهتون حق انتخاب بدم ببخشید
مصدع اوقات
بنظرتون ما خیلی یه چیز و میگاعیم؟
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من انقدر ناامیدی و بیانگیزگی کشیدم که دیگه بدنم به یک ثانیه امیدواری واکنش دفاعی میده
Lams
Bahram
رویاهات می کشنت جلو،
خاطراتت می کشنت عقب
چی می مونه ازت؟
یه چیزی میشی به عمق افکارت و به طول زندگی.
خاطراتت می کشنت عقب
چی می مونه ازت؟
یه چیزی میشی به عمق افکارت و به طول زندگی.
پی ام اس یعنی به خودت بیای و ببینی داری بیدلیل پاچه یکی رو میگیری درحالی که یک ساعت قبل داشتی الکی گریه میکردی و همزمان حشر درد داری ولی اگه جق بزنی کمرت تیر میکشه.