BOOM
Ofi La Melodia
خداوکیلی آهنگو ======)))))))))))))
حالا ببین سریالش چیه☑️
حالا ببین سریالش چیه☑️
ما چيزي به اسم كنكور 00 نداريم.اين دوتا(00)سوراخاي توعن كه هروقت درباره كنكور من گوه خوردي بكنم توش.
دلم ميخواد برم تو يه كيسه زباله كه نه كسي رو ببينم نه كسي بتونه منو ببينه،اخه من يه آشغالم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
*وقتی میگن تصویر نمیتونه صدا داشته باشه*
هر کسی که تو فامیلیش نژاد داشته باشه پرستیدنیه، آخه میدونید من خیلی نژاد پرستم
استیکرای شاد به درد این میخورن که هر وقت بیرون بودی و نمیدونستی کجا بشاشی از اونا استفاده کنی
الان باز کردن مدارس بیشتر از وقتی خطرناکه ک شورتتو جلو اکیپ ما بکشی پایین