الان اگه در آوردن ادای زبان اسپانیایی رو ازم بگیرید تنها صدایی که میتونم از خودم خارج کنم صدای گوزه
انقد سعی در درآوردن آمار دیگران و گه خوریشونو دارین که خودتون هیچ گهی نمیشین
مقابله
Bahram
خوش به حالت
به خودت حق میدی همه چی بخوای...
...واست مهم نیست که کی ای، کجایی و چی میخوای،
یا تفاله فکر کی شده جاری تو رودههات
به خودت حق میدی همه چی بخوای...
...واست مهم نیست که کی ای، کجایی و چی میخوای،
یا تفاله فکر کی شده جاری تو رودههات
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand🐱)
خدایا دیگه چرا تعارف میکنی، بیا خودمونم ببر معراج بگا
منم دوست دارم آدم پولداری باشم ولی متاسفانه هر بار پول رو میذارم تو دار گرش باز میشه
کی پاپ دوست داری؟اتفاقا من تو کمدم چند تا چرا پاپ،کجا پاپ،چه زمانی پاپ،کتاب و پاپ،کلاغ سیاه پاپ،پاپِ سبز،با پاپ موفق شو،پاپ طلاییِ ویژه هم دارم سر راهت اینارم بیا با خودت بردار ممنون
سلام من اینجام که برینم تو مودتون
هیچی دیگه درست نمیشه، تمام وجود ما یه دروغه و زندگی ارزش هیچ تلاشی رو نداره
هیچی دیگه درست نمیشه، تمام وجود ما یه دروغه و زندگی ارزش هیچ تلاشی رو نداره
حتی اگه یه درصد دوسم داری پروفایلتو باهام ست کن
آخه ما خیلی بی اف اف و کص مشنگیم
آخه ما خیلی بی اف اف و کص مشنگیم
فک کنم باید با خودم توالت فرنگی حمل کنم
چون هرکس و هرجارو نگا میکنم دوس دارم برینم
چون هرکس و هرجارو نگا میکنم دوس دارم برینم
خیلی چیزا هستن که باید یاد بگیرم و خیلی آدما هستن که باید باهاشون حرف بزنم؛ ولی حوصله ندارم.
کاش صبح شه پا شم ببینم همه ی اینا یه خواب بوده و من فقط یه گاوم که تا یک ساعت دیگه باید بره کشتارگاه
داستانِ هرشبم:
پا: خواب
دست:خواب
چشم:خواب
مغز: هییی خانوم کجا کجا؟ دوستت دارم بخدا
پا: خواب
دست:خواب
چشم:خواب
مغز: هییی خانوم کجا کجا؟ دوستت دارم بخدا
Amir Tataloo - Vay Ke Che Halie (feat Ardalan Tomeh)
@moozikestan_bot
درسته بنز ندارم ولی 206 ک دارم