تنها خوبی سریالای کرهای اینه که تو مطمئنی شخصیت اصلی رو حتی اگه جلوی چشمت تیکه تیکه هم بکنن باز یجایی از داستان زنده میشه و پایان خوشی داره. عین فرعون لم میدی، کونتو میخارونی و سریالتو میبینی. اینارو گفتم چون از اضطراب تلخ و کیری شدن پایان سریال های غربی حاملهام.
برای دیگران ادای دوستی و دلسوزی رو درنیارید چون محبت کردن به هیچ وجه با شوآف کردن جور درنمیاد. کمتر کیری و گشنه توجه باشید هم نمیمیرید، من تضمین میکنم.
همهی آدمها به توجه نیاز دارن و این غیر قابل انکاره. بنظرم حتی بروز دادن ذوق از اینکه دارن بهتون توجه میکنن هم ایرادی نداره. اما شما زمانی کیری میشید و لقب جنده توجه رو پیدا میکنید که برای بدست اوردنش گدایی کنید؛ اونوقته که کسی کیرشم دستتون نمیده. باز هم تضمین میکنم.
ببخشید اسم این بیماری که وقتی گشنته میری عکس غذاهای خوشمزه رو نگا میکنی چیه؟
مصدع اوقات
یه سوراخ هندزفریم خراب شده امیدوارم یه سوراخ دوسدخترتون خراب شه
هردو تا هندزفریم بگا رفته امیدوارم هردو تا سوراخ دوست دخترتون بگا بره
الان اگه در آوردن ادای زبان اسپانیایی رو ازم بگیرید تنها صدایی که میتونم از خودم خارج کنم صدای گوزه
انقد سعی در درآوردن آمار دیگران و گه خوریشونو دارین که خودتون هیچ گهی نمیشین
مقابله
Bahram
خوش به حالت
به خودت حق میدی همه چی بخوای...
...واست مهم نیست که کی ای، کجایی و چی میخوای،
یا تفاله فکر کی شده جاری تو رودههات
به خودت حق میدی همه چی بخوای...
...واست مهم نیست که کی ای، کجایی و چی میخوای،
یا تفاله فکر کی شده جاری تو رودههات
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand🐱)
خدایا دیگه چرا تعارف میکنی، بیا خودمونم ببر معراج بگا
منم دوست دارم آدم پولداری باشم ولی متاسفانه هر بار پول رو میذارم تو دار گرش باز میشه
کی پاپ دوست داری؟اتفاقا من تو کمدم چند تا چرا پاپ،کجا پاپ،چه زمانی پاپ،کتاب و پاپ،کلاغ سیاه پاپ،پاپِ سبز،با پاپ موفق شو،پاپ طلاییِ ویژه هم دارم سر راهت اینارم بیا با خودت بردار ممنون
سلام من اینجام که برینم تو مودتون
هیچی دیگه درست نمیشه، تمام وجود ما یه دروغه و زندگی ارزش هیچ تلاشی رو نداره
هیچی دیگه درست نمیشه، تمام وجود ما یه دروغه و زندگی ارزش هیچ تلاشی رو نداره