چجوری از کیر خایه های طرف جلوی من بالا میری، بعد میای پشتش حرف میزنی دوروی کصشر
هنوزم کسی هست که رو جاستین بیبر کراش داشته باشه؟ اگه آره که همونو گاییدم
الان فقط يكي باشه بغلش گريه كني،بعد بهش تجاوز كني و بكشيش،بلكه هم خالي شي،هم كسي نباشه بهش وابسته شي
مصدع اوقات
پسری که بابا شدن بهش بیاد جذابه
پشمام کیر تو شوپنهاور=))))))))))))))
يكم ديگه اين وضعيت بلا تكليفي ادامه پيدا كنه،كاري نميكنم،كاري نميتونم بكنم فقط گوه ميخورم.
نه ميتونم زندگي كنم،نه ميتونم بميرم،نه ميتونم بزار رو دور تند،نه ميتونم برگردونم عقب،نه ميتونم اردو برم.
بعد تموم کردن himym احساس میکنم ۵ تا از صمیمی ترین دوستامو از دست دادم و کیر بزرگ زندگی هر لحظه داره کونم میزاره