بعد"بلو ايز د وارمست كالر" رفتن موهاشونو آبي كردن،ميخوام يه فيلم بسازم به اسم"گوه بخور"كه كلشونو بكنن تو گوه خفه شن بميرن تينيجرا نكبت جوگير
سر هر نخ سيگاري كه كشيده،عكس گرفته استوري كرده،پروفايل گذاشته،كل شهر فهميدن بعد بيو ميزاره "خيلي زود سيگاري شدم".اره تو سيگاري اي،حالا بيا بخورش
بلو ایز د وارمست کالر فقط به درد این میخورد که صحنه هاشو بزنی تو پورن هاب ببینی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی به داداشم یچیزی رو نشون میدم و ازش میپرسم: "این چیه؟" و اون جواب میده: "این هست."
کاش تخم چپ داشتم و درد میکرد ولی این دست چپ مادرجنده کون منو نمیگایید. بمیر دیگه بیمصرف کون شور.
با اهنگ شاد گريه نكرده بوديم كه اونم شد،خدايا شكرت لِوِل كصخليمو بالا ميبري
Forwarded from مصدع اوقات (-Kim🐼)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مغز انسان مکان غریبی است، در هر مغز از بدن هر انسان، عطری وجود دارد که بیشتر از یک رایحه معنا دهد و آهنگی که بیشتر از یک تکه موسیقی باشد، خاطراتی که هرگز اتفاق نیفتادهاند و دلتنگی برای آدمهایی که هرگز در آغوش کشیده نشدند. انگار این مغز، یکجورهایی، یک ابزار شکنجهست که تا آخر عمر حرف میزند و خراب نمیشود.