يه بار يكي گفت ما مشكلمون با جنده ها نيست مشكلمون با مادر جنده هاس.گل فرمايش كرد ايشون
کراش غیر قابل دسترس مثل اون شیرینی ای میمونه که کل مهمونی نقشه میکشی برای خوردنش ولی آخر شب که میای بخوری میبینی مامانت همشو داده رفته.
اين حجم از اندوه و عصبانيت و نميتونم تو خودم جا بدم،يكي بياد بكنمشون تو كونش
شما یه خاطره ی خیلی خنده دار رو بیا بده یه دختر تعریف کنه،اگه نرید توش اسم منو بذار مهراد جم
باشه فهميدم تو خيلي حاليته و ميفهمي،چرا با من كه نفهمم ميگردي پس،دكمتو بزن ديه پدسّگ
بعد"بلو ايز د وارمست كالر" رفتن موهاشونو آبي كردن،ميخوام يه فيلم بسازم به اسم"گوه بخور"كه كلشونو بكنن تو گوه خفه شن بميرن تينيجرا نكبت جوگير
سر هر نخ سيگاري كه كشيده،عكس گرفته استوري كرده،پروفايل گذاشته،كل شهر فهميدن بعد بيو ميزاره "خيلي زود سيگاري شدم".اره تو سيگاري اي،حالا بيا بخورش
بلو ایز د وارمست کالر فقط به درد این میخورد که صحنه هاشو بزنی تو پورن هاب ببینی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی به داداشم یچیزی رو نشون میدم و ازش میپرسم: "این چیه؟" و اون جواب میده: "این هست."
کاش تخم چپ داشتم و درد میکرد ولی این دست چپ مادرجنده کون منو نمیگایید. بمیر دیگه بیمصرف کون شور.