نه حس درس هست، نه فیلم، نه آهنگ
من فقط میخوام با آرامش دراز بکشم و به یه نقطه زل بزنم و هیچ کاری نکنم
من فقط میخوام با آرامش دراز بکشم و به یه نقطه زل بزنم و هیچ کاری نکنم
يه بار يكي گفت ما مشكلمون با جنده ها نيست مشكلمون با مادر جنده هاس.گل فرمايش كرد ايشون
کراش غیر قابل دسترس مثل اون شیرینی ای میمونه که کل مهمونی نقشه میکشی برای خوردنش ولی آخر شب که میای بخوری میبینی مامانت همشو داده رفته.
اين حجم از اندوه و عصبانيت و نميتونم تو خودم جا بدم،يكي بياد بكنمشون تو كونش
شما یه خاطره ی خیلی خنده دار رو بیا بده یه دختر تعریف کنه،اگه نرید توش اسم منو بذار مهراد جم
باشه فهميدم تو خيلي حاليته و ميفهمي،چرا با من كه نفهمم ميگردي پس،دكمتو بزن ديه پدسّگ
بعد"بلو ايز د وارمست كالر" رفتن موهاشونو آبي كردن،ميخوام يه فيلم بسازم به اسم"گوه بخور"كه كلشونو بكنن تو گوه خفه شن بميرن تينيجرا نكبت جوگير