قرنطینه ای که با اکیپت نباشه فقط به درد یه نفر میخوره، اونم گوهِ سگه.
Forwarded from Cinema Tweet
اون حالتی که وسط خندیدن آدما میزنن زیر گریه رو فقط توی فیلم ها دیده بودم و طرف همیشه به نظر خیلی سایکو میومد. تا دو سال پیش در حالی که داشتم himym میدیدم و میخندیدم یهو شیفت کردم روی زار زدن و پشمام ریخته بود.
" Anoosha "
🎬 @Cinema_twitt
" Anoosha "
🎬 @Cinema_twitt
من و نورا شنبه ها ساندويچ ميخورديم،شما قرار نيست از بدبختي پيش من صحبت كنيد لجنا
مصدع اوقات
من و نورا شنبه ها ساندويچ ميخورديم،شما قرار نيست از بدبختي پيش من صحبت كنيد لجنا
اونقدر بزرگ بود ک نصفش میموند
مصدع اوقات
اونقدر بزرگ بود ک نصفش میموند
اولش فک کردم داری راجع به کیر هلیا حرف میزنی
Forwarded from Overkos | اورکص (Arya)
چرا همه میگن آی دونت گیوه شت؟
مگه کفش سنتی منطقه غرب مسخره شماهاس؟ چرا نمیگید آی دونت کتونی شت؟
واقعا متاسفم واستون
فقر فرهنگی موج میزنه
@kosOver
مگه کفش سنتی منطقه غرب مسخره شماهاس؟ چرا نمیگید آی دونت کتونی شت؟
واقعا متاسفم واستون
فقر فرهنگی موج میزنه
@kosOver
درجهی شهرستانی بودن لباسای هر فروشگاه مجازی تو ایران رو، میشه از قیافهی مدلهاشون حدس زد
همين كه هركي چشم رنگيه ميگن"وااااي چقد خوشگله" يعني نميدونن زيبايي يعني چي
مصدع اوقات
همين كه هركي چشم رنگيه ميگن"وااااي چقد خوشگله" يعني نميدونن زيبايي يعني چي
البته كه زيبايي هر انسان دروني و به كونشه
شايد بگين دروني و كون چه ربطي داره
اين يعني هنوز ياد نگرفتيد هرچي من گفتم چشم بسته بايد قبول كنيد
شايد بگين دروني و كون چه ربطي داره
اين يعني هنوز ياد نگرفتيد هرچي من گفتم چشم بسته بايد قبول كنيد
قبلا همه جا گفتم ولی باز بگم، پسری که موهاشو از ته بزنه و باز جذاب باشه، اون جذاب واقعیه🙂