يه بارم ميخواستم با ماهيا برم بيرون مامانش گفت از خيلبون رد ميشي دستشو بگير
مصدع اوقات
يه بارم ميخواستم با ماهيا برم بيرون مامانش گفت از خيلبون رد ميشي دستشو بگير
متاسفانه اون روز خیلبون نداشتیم از خیلبان رد شدیم
Forwarded from Overkos | اورکص (Arya)
پیامبر اگه تو قطب بدنیا میومد الان کتاب اسلام آیس کریم بود نه قرآن کریم
@kosOver
@kosOver
کسی صداخفه کن نداره؟ یه تف کردم بهش انگ زدم الان ادعا میکنه تفنگه، خیلی سر و صدا میکنه همسایهها هم فهمیدن
شما که زبون حیوونا رو بلدید به موسس سمپاد بگید "استعدادهای درخشانتون فقط به درد کس مادرتون خورد."
داستان رقت انگیز اینجاست که اگر آدم تا انتهای مسیر بدبختی برود و از آنجا هم خودش را پیدا نکند، آنوقت احمقتر از همیشه شروع میکند به افتخار کردن به بدبختیای که به آن دچار است.
Forwarded from 👓 صادق هدايت 📝 (navab)
حقیقت از بین نخواهد رفت، اما پدر زندگی را ممکن است درآورد.
جنایت و مکافات
جنایت و مکافات
اره پنج سال ديگه اين چيزارو يادم نمياد،ولي وقتي برسم اون موقع ديگه خيلي بگا رفتم،نياز نيس چيزي يادم بياد
Forwarded from مغزخراب (سروش)
کاش ی دوس دختر داشتم الان وسط چت یهو بش میگفتم شب بخیر و میرفتم میخابیدم
اونم تا صب غصه میخورد و فکر میکرد چیکار کرده که ناراحت شدم
اونم تا صب غصه میخورد و فکر میکرد چیکار کرده که ناراحت شدم
دوستای واقعی هیچ وقت فراموش نمیشن؛ اونا تو روح و تو قلب ما زندگی می کنن، همیشه و تا ابد.
-شان مندز
-شان مندز
قرنطینه ای که با اکیپت نباشه فقط به درد یه نفر میخوره، اونم گوهِ سگه.
Forwarded from Cinema Tweet
اون حالتی که وسط خندیدن آدما میزنن زیر گریه رو فقط توی فیلم ها دیده بودم و طرف همیشه به نظر خیلی سایکو میومد. تا دو سال پیش در حالی که داشتم himym میدیدم و میخندیدم یهو شیفت کردم روی زار زدن و پشمام ریخته بود.
" Anoosha "
🎬 @Cinema_twitt
" Anoosha "
🎬 @Cinema_twitt
من و نورا شنبه ها ساندويچ ميخورديم،شما قرار نيست از بدبختي پيش من صحبت كنيد لجنا