یکی از ترنآفترین رفتارایی که یکی میتونه داشته باشه رعایت نکردن بهداشته. یعنی اصلا کارش از ترنآف گذشته، کیریه
کسی که میدونه آیندهای نداره انقدر به گذشتهش فکر میکنه که کیر میشه میره تو کونش.
ديشب جلوي شومينه نشسته بودم ديدم يكي از هيزما داد ميزنه:منو نسوزون،من عمتم
اینایی که از خوبیای کرونا میگن رو تقسیم کنید و دو تو ردیف بذارید،بعد ضربدری بکنیدشون تو کون همدیگه.
اینکه نتونی کسی که دوستت داره رو دوست داشته باشی خیلی کیریه آقای قاضی من اعتراض دارم.
ميدوني يه نفر چرا يه اشتباهو چند بار ميكنه؟چون اون اشتباه نتونسته خوب بكنتش