اگه تو کامنتای یک پیج بخوان دیلدوی رایگانم قرعه کشی کنن یکی از پسرا/دخترای پیجم منو اون زیر منشن میکنه. خا کسکس بیا من خودم انگشتت میکنم گاییدی.
تو اینستا سیس فارغ التحصیلی و کسشاخی میگیرید دو دقیقه بعد پیام جوین شدنتون تو اپ شاد برای ما میاد. چرا کیر نمیخورید؟ پروتئین داره.
دوست دارم تک تک استوریهاتونو ریپلای کنم و بگم "بکیرم هزار پدر گاییدی" ولی متاسفانه به رود گفتن چگونه زلالی گفت گذشتم😔
Forwarded from Overkos | اورکص (Arya)
قیمت نفت همون موقعی صفر شد که تتلو ازش خوند
@kosOver
@kosOver
مصدع اوقات
من مگراینکه بیوست بگیرم هوس بیرون اومدن شما گوها رو داشته باشم
حتی اگ یبوستم بگیرم میتونم به جاش اهنگ ماکان بند گوش کنم پس برو تو قرنطینت بمیر
memelord
Get it ? 🛒 MemeShop.ir/Surround
خواستم بگم این تایپ میما دیگه کیری قدیمی شدن عنش دراومد شما رو به حضرت عباس بس کنید
کیرم تو زندگیای که نه تنها تو اروپا و آمریکا نیست بلکه تو خاورمیانهست و البته تو ایران. قشنگ تو چاه فاضلاب دنیا داریم زندگی میکنیم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اون سه ماهی ک کیمیا ب "نوز بلژیکی "میخندید ب روایت تصویر:
کسگویی کدام ادمین را بیشتر میپسندید؟
Anonymous Poll
42%
Sogand
26%
kim
16%
Helia
3%
عایدا
13%
Nora
0%
Mahia