شمایی که فاز ضد نولان بر میداری ادعا فهمیدن داری فک میکنی با نقض کردن فیلمای ب اون شاخی شاخ میشی کیر من چ مزه ایه هان؟
بعد خوردن اطلاع بده
بعد خوردن اطلاع بده
یکی به این دبیرا که طلبکارن سرکلاس عنلاینشون حاضر نیستیم بگه آخه کسکش تو فقط خودت میفهمی چی میگی، پلمپ کن اون دهنتو
Forwarded from Cinema Tweet
ولی من از همه بیشتر دلم برای ابخوری مدرسه ، اونجایی ک سقف داشت و مثل کسخلا میرفتیم زیرش و از سرد بودن هوا اعتراض میکردیم و اون انباری کوچیکی ک شده بود پاتوقمون و توش لش میکردیم تنگ نشده
من پیتزا میخوام جاکش
من پیتزا میخوام جاکش
میدونی چیه ؟ من فقط برای دوستای صمیمیم نولا ام و اگ یه بار دیگ نولا صدام کنی میدمت ب دوستام تا کونت بزارن
اینکه به حرفای بی مزه ی دوستام میخندم دلیل نمیشه به شوخیای توئم بخندم،تو دوستم نیستی،تو در هر صورت یه کسنمکی.
Forwarded from کلیپ های غمگین📿