Forwarded from memelord (Amir.s)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فک کنم تا وقتی که چیزی ک تو ذهنم بود و یادم رفتو پست کنم، قراره به این صفحه کیری زل بزنم
طرف کلن پونزده سالشه بعد پونزده بار رل زده تو بیوهم زده سالهاست خاطراتتو دوره میکنم
خاطرات کدومشونو عمویی؟
خاطرات کدومشونو عمویی؟
شمایی که فاز ضد نولان بر میداری ادعا فهمیدن داری فک میکنی با نقض کردن فیلمای ب اون شاخی شاخ میشی کیر من چ مزه ایه هان؟
بعد خوردن اطلاع بده
بعد خوردن اطلاع بده
یکی به این دبیرا که طلبکارن سرکلاس عنلاینشون حاضر نیستیم بگه آخه کسکش تو فقط خودت میفهمی چی میگی، پلمپ کن اون دهنتو
Forwarded from Cinema Tweet
ولی من از همه بیشتر دلم برای ابخوری مدرسه ، اونجایی ک سقف داشت و مثل کسخلا میرفتیم زیرش و از سرد بودن هوا اعتراض میکردیم و اون انباری کوچیکی ک شده بود پاتوقمون و توش لش میکردیم تنگ نشده
من پیتزا میخوام جاکش
من پیتزا میخوام جاکش
میدونی چیه ؟ من فقط برای دوستای صمیمیم نولا ام و اگ یه بار دیگ نولا صدام کنی میدمت ب دوستام تا کونت بزارن