در دوران حکومت ما اردیبهشتیها نیازی به دادن خراج و مالیات نیست، ما تنها به دنبال کون رعیت هستیم.
درس میخونید؟ چه جالب منم خوندن بلدم ولی نوشتن رو خانوم معلممون گفته هر وقت کلاس اولمون رو تموم کردیم میتونیم کامل بنویسیم
کسکشا مادرتونو گاییدم یعنی چی هر هفته میگید به سمت موج دوم کرونا میرویم؟ این موج دوازدهمه دیگه، یا مهدی ادرکنی
نمیتونم به آدمی که میرزاقاسمی میخوره اعتماد کنم. شاید بگید میرزاقاسمی رو که اکثر آدما دوست دارن، که باید بگم برا همینه به اکثر آدما اعتماد نمیکنم.
وقتی از قصد با غلط املایی تایپ میکنید کمر پدر و کس مادرتون برای چندمین بار از موجودیت شما به درد میان
مصدع اوقات
در روز بزرگداشت سعدی جا داره یاداوری کنم که بزرگوار دماغ بزرگی داشت
پسری که دماغش کوچیکه کونیه
Forwarded from memelord (Amir.s)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فک کنم تا وقتی که چیزی ک تو ذهنم بود و یادم رفتو پست کنم، قراره به این صفحه کیری زل بزنم
طرف کلن پونزده سالشه بعد پونزده بار رل زده تو بیوهم زده سالهاست خاطراتتو دوره میکنم
خاطرات کدومشونو عمویی؟
خاطرات کدومشونو عمویی؟