This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی یه کص خوب میبینم:
یه لحظه با ماشین رفتم بیرون دیدم همه با لباس نوهاشون بیرون داشتن قدم میزدن=))))))))))))))))) تکلیف ماهایی که نتونستیم برا عید لباس بخریم چی میشه؟
انتظار "تغییر دادن خودم برای تو" رو روی یک مقوای سفید غیرگلاسه با ماژیک مشکی که وایت برد نباشه بنویس و بصورت لوله شده بکن تو کون پدرت.
در دوران حکومت ما اردیبهشتیها نیازی به دادن خراج و مالیات نیست، ما تنها به دنبال کون رعیت هستیم.
درس میخونید؟ چه جالب منم خوندن بلدم ولی نوشتن رو خانوم معلممون گفته هر وقت کلاس اولمون رو تموم کردیم میتونیم کامل بنویسیم
کسکشا مادرتونو گاییدم یعنی چی هر هفته میگید به سمت موج دوم کرونا میرویم؟ این موج دوازدهمه دیگه، یا مهدی ادرکنی
نمیتونم به آدمی که میرزاقاسمی میخوره اعتماد کنم. شاید بگید میرزاقاسمی رو که اکثر آدما دوست دارن، که باید بگم برا همینه به اکثر آدما اعتماد نمیکنم.
وقتی از قصد با غلط املایی تایپ میکنید کمر پدر و کس مادرتون برای چندمین بار از موجودیت شما به درد میان