کلن تو عمرم ناراحت کردن یه نفر بکیرم بود که اونم سه ساله میخوام ازش عذرخواهی کنم یادم میره
پس چصناله های کصخلانتو به کیرم ندون
پس چصناله های کصخلانتو به کیرم ندون
مصدع اوقات
شازده کوچولو و روباه در مورد ۱۲ روز قرنطینه برا هم کسلیسی نکردن؟
دوازده روز =)))))))))))ررررر
جديدا كه دستمال توالت كم مياد كونتونو با برگه هاي باقي مونده دفتر فيزيك پاك كنين.پشيمون نميشيد🤯
Forwarded from اسفل السافلين
دچارِ نوعی بهتزدگی و بیحسی شدهام. احساسِ خستگی نمیکنم، خوابم نمیآید، غصهدار نیستم، شاد هم نیستم؛ قدرتِ این را ندارم که تو را با خیالِ خودم به اینجا بیاورم. هر چند که تصادفاً سمتِ راستم یک صندلیِ خالی وجود دارد، گویی برای تو گذاشته شده است؛
در چنگالِ چیزی هستم و نمیتوانم خودم را از دستش رها کنم.
فرانتس کافکا
در چنگالِ چیزی هستم و نمیتوانم خودم را از دستش رها کنم.
فرانتس کافکا