جزیره ها هر وقت با هم شطرنج بازی میکنن به هم میگن کیش و قشم شدیخعههخخح
انقدر درس نخوندم که دیشب خواب دیدم 7 تا کتاب تست کلفت 7 تا دفتر لاغر رو خوردن، تعبیرش چیه؟
الان تنها کسی که از درساش عقبه به قول خانوم بییی رکسا it's just me, myself and I
با بعضيا بايد اينطوري بحث ر تموم كرد:
شما خيلي آدم مثبت انديش و كيري اي هستيد و وقتي باهات صحبت ميكنم ميخوام كيرمو بكنم تو حلقت چون منطقت تو كون من نميره.
شما خيلي آدم مثبت انديش و كيري اي هستيد و وقتي باهات صحبت ميكنم ميخوام كيرمو بكنم تو حلقت چون منطقت تو كون من نميره.
ببخشيد ولي ما به عنوان كسايي كه استورياي كصشرتو تماشا ميكنيم تقاضا داريم از كون دادنتونم استوري بزاريد.ممنون
Forwarded from خدافظ شما (کرگدن درونگرا) (A sed MamadReza)
کاش الان یه مشاور کنکور خارکصده بودم شروع میکردم به کنکوریا میگفتم ببینید قرنطینه یه فرصت عالیه که بیشتر تست بزنید و از رقیباتون جلو بیوفتید و تعطیلاتو زهرشون میکردم چون خودم هیچ گوهی نشدم و کارم اینه صب تا شب به بچه ها استرس بدم و بهشون وعده ارامش و راحت شدن بعد کنکورو بدم کیر تو دهنم که انقد به درد نخور و زباله ام
تو گوه خوردی که ما هممون هدف داریم و دانش آموزای کوشایی هستیم، من هیچ گوهی نیستم کسخل منو یادت رفت
Forwarded from هرزعلف
ما هم تو زمان حالیم هم آیندهی گذشته هم گذشتهی آینده، هم امروز هم دیروز فردا هم فردای دیروز، یکی بهم بگه اینجا چه خبره
ما زندگی نکردیم، فقط تهوعی که هر شب قبل از خواب بالا آوردیم رو با هر صبح بیدار شدن دوباره خوردیم.
تو دیقن همون آهنگی هستی ک اولش فک میکنم جالبه و صیوش میکنم ولی بعدا که گوشش میدم میبینم چقد کصشر بود
همونقد آشغال و یکبار مصرف
همونقد آشغال و یکبار مصرف
وقت منو با کصشراتون نگیرین
من نمیتونم با یه دست جق بزنم و با دست دیگه ب شما جواب بدم
من نمیتونم با یه دست جق بزنم و با دست دیگه ب شما جواب بدم
عرض از مبداِ فرمولِ علاقم به برقراری ارتباط با آدما از 0 رسیده به منفی
بنده هیچ عرضی با هیچکس ندارم ارزی هم ندارم تبدیل کنم فقط یه ارض مونده برام که دارم روش زندگی میکنم