Forwarded from 👓 صادق هدايت 📝 (navab)
در هر صورت مشغول اقدامات مجدانه شدهایم تا به کجا برسد، عجالتاً تا اندازهای پیشرفت کرده و شاید تا ده بیست روز دیگر قیافه خودمان را بیاوریم و چهار صباحی به آن صفحات تحمیل بکنیم، بسته به این است که طلبیده باشد یا نه، وگرنه دیدار به قیامت.
حالا بده پاریس را آب و جارو و تر و تمیز بکنند و تمام اگزیستانسیالیستها جلو من رژه بروند. یاهو
قربانت
نامه به مصطفی فرزانه
صادق هدایت
١٩ فروردین. سالروز خودکشی صادق هدایت
@sadegh_hedayat_foundation
حالا بده پاریس را آب و جارو و تر و تمیز بکنند و تمام اگزیستانسیالیستها جلو من رژه بروند. یاهو
قربانت
نامه به مصطفی فرزانه
صادق هدایت
١٩ فروردین. سالروز خودکشی صادق هدایت
@sadegh_hedayat_foundation
اینایی که شما بهشون میگید "اکثریت" ما در 80% مواقع بهشون میگیم "گاو".
همیشه فکر میکردم برای آدما کافی نیستم اما از این به بعد میخوام براشون چایی هم نباشم
میدونی بگا رفتن واقعی کجاست؟ اونجا که دیگه برای بگا نرفتن تلاشی نمیکنی✅
حالا که تولد امام زمانه و خودش نیست بیاید مسافت رو تقسیم بر سرعت کنیم تا زمان رو به دست بیاریم
مصدع اوقات
فقط اونجایی ک روحانی گف از شنبه همه چی عادی میشه فقط اونجا
از شنبه همه چیز عادی شد ولی عادیِ بدون د
نود درصد گیمرا تنها نکته مثبت زندگیشون همون بازی ایه ک گاعیدن نکته مثبتشم اینجاس ک هر دفعه میبازن طرف مقابلشون خوشحال میشه
اين سلبريتيايي كه نشستن تو ويلاي لاكچريشون و درباره سلامت جهاني گوه ميخورن بايد كنكور بدن
بعضي اوقات از خودگذشتگي لازمه وگرنه كسي كه دوسش دارين دكمه سيكتونو ميزنه
یه قانونی وجود داره و اونم اینه ک هیچ کانالی کسشر تر از کانالی ک پروکسیت برات اون بالا میزاره نیست