انقدر درس نخوندم که امروز وقتی خواستم کتابمو جا به جا کنم قبلش ماسک زدم که منو نشناسه جیغ نزنه
به کون زیباتون قسمتون میدم که یک نفر رو به چنل دعوت کنید تا از این 89 کیری گذر کنیم.
دبیرستان مثه بستنی عروسکی میمونه رو پوستش ظاهرش واقعا شبیه عروسکه ولی وقتی بازش کنی جز یک صورت فلج ک چشماش با دهنش یکی شده و بینی هم نداره نیست
Forwarded from Inner consciousness (Mae)
تعفن نهایی،
جهان را فرا گرفته
همه مان مسافر این کشتی سوراخ هستیم و دلمان هم خوش است که زنده ایم..
چارلز بوکفسکی
جهان را فرا گرفته
همه مان مسافر این کشتی سوراخ هستیم و دلمان هم خوش است که زنده ایم..
چارلز بوکفسکی
در مورد هیچ پدیده خوشی تو زندگیتون برنامه ریزی نکنین و براش رویا نبافین چون فقط یه کیره ک قراره بره توتون
عشق به هیچی نیاز نداره جز شجاعت
و ایناییم ک در قالب لاشی پدیدار میشن آدمای کول و بکن در رویی نیستن
فقط خایه ندارن
و ایناییم ک در قالب لاشی پدیدار میشن آدمای کول و بکن در رویی نیستن
فقط خایه ندارن
به نظرم واقعا زشته که فن سبکی مثل کی پاپ که مخفف کیری پاپه هستید، ادبتون کجا رفته؟
Eshghee Man
Moein
این جزء قشنگترین جملاتیه که شنیدم؛ "عشق من، منو صدا کن، منو از خودم رها کن" 🤝
Forwarded from 👓 صادق هدايت 📝 (navab)
در هر صورت مشغول اقدامات مجدانه شدهایم تا به کجا برسد، عجالتاً تا اندازهای پیشرفت کرده و شاید تا ده بیست روز دیگر قیافه خودمان را بیاوریم و چهار صباحی به آن صفحات تحمیل بکنیم، بسته به این است که طلبیده باشد یا نه، وگرنه دیدار به قیامت.
حالا بده پاریس را آب و جارو و تر و تمیز بکنند و تمام اگزیستانسیالیستها جلو من رژه بروند. یاهو
قربانت
نامه به مصطفی فرزانه
صادق هدایت
١٩ فروردین. سالروز خودکشی صادق هدایت
@sadegh_hedayat_foundation
حالا بده پاریس را آب و جارو و تر و تمیز بکنند و تمام اگزیستانسیالیستها جلو من رژه بروند. یاهو
قربانت
نامه به مصطفی فرزانه
صادق هدایت
١٩ فروردین. سالروز خودکشی صادق هدایت
@sadegh_hedayat_foundation
اینایی که شما بهشون میگید "اکثریت" ما در 80% مواقع بهشون میگیم "گاو".
همیشه فکر میکردم برای آدما کافی نیستم اما از این به بعد میخوام براشون چایی هم نباشم