مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
انسان هاي خايمال سگ صفت كص سياه دورمو گرفتن خدايا ممنون
Girls' mind be like:
ولی آهنگ شیدایی محسن چاووشی قطعا از زبان یک دختر پریوده
Sheydaei
Mohsen Chavoshi
بیا بیا که شدم در غم تو سودایی
درآ درآ که به جان آمدم ز تنهایی
عجب عجب که برون آمدی به پرسش من
ببین بیین که چه بی طاقتم ز شیدایی
بده بده که چه آورده ای به تحفه مرا
بنه بنه بنشین تا دمی بر آسایی
مجو مجو پس از این زینهار راه جفا
مکن مکن که کشد کار ما به رسوایی
برو برو که چه کژ می‌روی به شیوه گری
بیا بیا که چه خوش می‌خمی به رعنایی
مجو مجو پس از این زینهار راه جفا
مکن مکن که کشد کار ما به رسوایی
برو برو که چه کژ می‌روی به شیوه گری
بیا بیا که چه خوش می‌خمی به رعنایی
مرو مرو چه سبب زود زود می‌بروی
بگو بگو که چرا دیر دیر می‌آیی
نفس نفس زده‌ام ناله‌ها ز فرقت تو
زمان زمان شده‌ام بی‌رخ تو سودایی
یک فمنیست بیارید بهش نود پشمی بدیم حیفه
سلام ببخشید اتاق گوه خوردم کدوم طرفه؟ میخوام برم اونجا به عنوان گوه ثبت نام کنم
امروز میخوام قدر نعمت های خدای مهربون و بدونم
امروز میخوام ناخون پای بابام و ببوسم
امروز میخوام برگردم به کس مادرم
امروز میخوام داداشمو ذبح کنم خدای مهربون جاش بهمون گوساله بده
خدایا دیگه چرا تعارف میکنی، بیا خودمونم ببر معراج بگا
انقدر درس نخوندم که امروز وقتی خواستم کتابمو جا به جا کنم قبلش ماسک زدم که منو نشناسه جیغ نزنه
برای کلمه خداحافظ ارزش قائل باشید تا خدا از شما حفاظت کند
Forwarded from مصدع اوقات (Kim🐼)
اعداد فرد بیان به مادرشون بگن دندون نزنه
به کون زیباتون قسمتون میدم که یک نفر رو به چنل دعوت کنید تا از این 89 کیری گذر کنیم.
کاش آدم ها هم مثل سیفون ها دکمه داشتن.
دبیرستان مثه بستنی عروسکی میمونه رو پوستش ظاهرش واقعا شبیه عروسکه ولی وقتی بازش کنی جز یک صورت فلج ک چشماش با دهنش یکی شده و بینی هم نداره نیست
Forwarded from Inner consciousness (Mae)
تعفن نهایی،
جهان را فرا گرفته
همه مان مسافر این کشتی سوراخ هستیم و دلمان هم خوش است که زنده ایم..


چارلز بوکفسکی
بعضی ادما مثل اره میرن تو کون قلب آدم.
Maman Baba
Amo Omid Bia4Music.Org
عوعو مامانی، عوعو.
در مورد هیچ پدیده خوشی تو زندگیتون برنامه ریزی نکنین و براش رویا نبافین چون فقط یه کیره ک قراره بره توتون