تنها چیزی ک باعث شد ب روباتای انسان نمای وست ورد حسودی کنم این بود ک زناشون از ابتدای خلقت پشم نداشتن
طرف داره تو توییتش راجع به پایتخت گوه خوری میکنه بعد منشناش و که نگاه میکنی میبینی هنوز داره به طور جدی از لفظ "خخخخ" استفاده میکنه.
بشر تا زمانی که تندروهای مذهبی رو منقرض نکرده نمیتونه ادعای اشرف مخلوقات بودن داشته باشه
اگ تاحالا انیمه ندیدی و درباره کصشر بودنش اظهار نظر میکنی، اول بیا شورتای ننتو از خونمون جمع کن
بهم میگه تو اگه اراده کنی موفق میشی
خب کصخل هر بی فضیلتی اراده کنه موفق میشه
خب کصخل هر بی فضیلتی اراده کنه موفق میشه
گیرنده ها چرا نسبت ب درس نخوندن سازش پیدا نمیکنن و این عذاب وجدان بیخیال ما نمیشه؟
از اینکه هم سنام شبیه پنج سال پیش من رفتار میکنن میترسم تو سن بیست سالگی بابابزرگ شم
این کتف رو ببرید بندازید جلوی سگ بهتون میگه مادرجنده فکر کردی من آشغال خورم؟
بعد رو کفشتون میرینه.
بعد رو کفشتون میرینه.
عصب کسکش از گردن رفتی تو کتف از کتف رفتی تو دست حالا از دستمم بیا برو تو کس مادرت درد بگیر ببینم اونم خوشش میاد یا نه
طرف از راه دور خیستون کنه تو کونتون عروسی میشه که وای چ عشقی بینتون هست؟ مادرقحبهها شما فقط سردمزاجهایی هستید که یکی شبیه خودتون پیدا کردید. آخه خیس شدن کار داره؟ گوه بره تو روابطتون.
حاظرم کل سمت راستم رو از دست بدم و تنها با یک سمت زندگی کنم ولی این کتف و گردن حرامزاده دیگه درد نکنه
Forwarded from Cinema Tweet