Close Your Eyes
Anathema
3:30
"It's okay, it's okay. It's just a dream. Go back to sleep."
"It's okay, it's okay. It's just a dream. Go back to sleep."
مصدع اوقات
چیزی هم هست که مسی تو این زندگی بهش نرسیده باشه؟😩
به جز کابینتهای بالا البته
بعدا بابت اون دفعه که داشتی میترکیدی و لبت رو گاز میگرفتی تا اتفاق جالبی که اخیرا برات افتاد رو برای اون آدمه تعریف نکنی، از خودت تشکر میکنی
فقط امیدوارم که یه روز متوجه بشه که من واقعا خواستم. من واقعا خواستم و تلاش کردم، ولی نشد.
تهران داره چه بلایی سرم میاره؟ داشتم تایپ میکردم "اخیرا بنظرم بعضی آهنگهای مهراد هیدن قابل تحملن."
لابد دو ماه دیگه هم قراره با ریمیکس آهنگهای پوبون و آرتا؟ استوری بذارم و THTEEN رو وسط صفحه تگ کنم درحالی که در پس زمینه شورتک پامه و بغل پسر مردم خوابیدم و یه نجسیای چیزی هم گرفتم دستم. خدا رحم کنه واقعا. استغفرلله.
لابد دو ماه دیگه هم قراره با ریمیکس آهنگهای پوبون و آرتا؟ استوری بذارم و THTEEN رو وسط صفحه تگ کنم درحالی که در پس زمینه شورتک پامه و بغل پسر مردم خوابیدم و یه نجسیای چیزی هم گرفتم دستم. خدا رحم کنه واقعا. استغفرلله.
بهترین قسمت خوندن غزلیات سعدی اینه که وسط ریتم زیبای کلمات عاشقانه یهو میرسی به عبارت «خط سبز» و یادت میاد که سعدی این غزل رو احتمالا برای یک پسر نوجوون و خط ریش تازه دراومدهش گفته. زنت رو گاییدم سعدی جان این کارها چیه؟ اه.
مصدع اوقات
بهترین قسمت خوندن غزلیات سعدی اینه که وسط ریتم زیبای کلمات عاشقانه یهو میرسی به عبارت «خط سبز» و یادت میاد که سعدی این غزل رو احتمالا برای یک پسر نوجوون و خط ریش تازه دراومدهش گفته. زنت رو گاییدم سعدی جان این کارها چیه؟ اه.
«مجلس ما دگر امروز به بستان ماند
عیش خلوت به تماشای گلستان ماند
می حلالست کسی را که بود خانه بهشت
خاصه از دست حریفی که به رضوان ماند
خط سبز و لب لعلت به چه ماننده کنی
من بگویم به لب چشمه حیوان ماند
تا سر زلف پریشان تو محبوب منست
روزگارم به سر زلف پریشان ماند»
عیش خلوت به تماشای گلستان ماند
می حلالست کسی را که بود خانه بهشت
خاصه از دست حریفی که به رضوان ماند
خط سبز و لب لعلت به چه ماننده کنی
من بگویم به لب چشمه حیوان ماند
تا سر زلف پریشان تو محبوب منست
روزگارم به سر زلف پریشان ماند»
بله عزیزم. تو در انتخاب کردن آزادی. اما من هم آزادم که با توجه به انتخابهات قضاوتت کنم و طبعا با توجه به همین قضاوتهام هم رفتار کنم. پس هر بار برات سوال شد که "چرا اینجوری شد؟" حتما یادت بیار که چه انتخابهایی کردی.
انتظار داشتم سویا این دفعه سر عقل بیاد و با جومونگ ازدواج نکنه اما متاسفانه این دفعه که جومونگ پخش شد هم باز باهاش ازدواج کرد
یه روشی هست برای از بین بردن جوش ولی فقط برای افراد عینکی جواب میده. خودمم همش انجامش میدم واقعا عالیه. هروقت رفتید جلو آینه و دیدنِ جوش اذیتتون کرد عینکتون رو دربیارید
نه مادرجنده. منظورت چیه؟ معلومه که نمیخوام On this day 2 years ago رو ببینم.
مامان لطفا بهم نگو چرا همش بیحوصلهای. من دارم تمام تلاشم رو میکنم به خاطر تو زنده بمونم.
بچهها تا حالا احساس کردید این مسیری که تو زندگیتون در پیش گرفتید مسیر درستیه و دلتون نخواد ازش برگردید؟ منم احساس نکردم
لطفا یکی من رو از دست طلیسچی نجات بده. انقدر توی اینستاگرام و کوچه و خیابون این آهنگ کیریش رو شنیدم که مغزم عین بیمارهای روانی تیمارستان، لب پنجره نشسته و درحالی که هی میخنده و هی خندهش محو میشه میگه «پسندیدمت از دور و دلم رفت از اون شب» و سایر اعضای بدنم رو هم ترسونده. همین حالا کبدم جیغ زد و آپاندیسم هم با گریه گفت من دیگه نمیتونم با این روانی توی یه بدن باشم. حدس میزنید مغزم در جوابش چی گفت؟ بله، «مادرجنده ما از اولش هم به تو نیازی نداشتیم». کمک.
توییتر دانشگاه تهرانی ها
غذا دادن به این بچه #میمون-ها که از سیل نجات داده شدن >>>>>>>>>>> _Blue jack_ @uttweet
بعد از دیدن این ویدیو واقعا به یزید بابت میمونبازی حق میدم. ببینید چقدر نازن. ای خدا