مصدع اوقات
دوستان دهن ما رو گاییدید شما. اون کیرخر اسمش پافر نیست. وست پافره. به اون میگید پافر، بعد به پافر میگید کاپشن پفی😳👏 واقعا جینیس هستید
حالا واقعا فرقی نمیکنه اسم یه لباس چیه اما برای یه فروشگاه، یا آنلاینشاپ یا کسی که در حوزهی لباس ادعاش میشه، خیلی مسخره هست چنین اشتباهی.
اگه برای خود پارسالم اتفاقاتی که طی این یک سال افتاده رو تعریف کنم قطعا تو تیمارستان بستریم میکنه
Forwarded from مصدع اوقات (- Sogand)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مود.
مصدع اوقات
مود.
واقعا راست میگن که پیرها داناتر هستن. آخر هر روز به همین نتیجهای میرسم که ایشون رسیده.
Benevis
Ebi
«بگو از ما که تو خونهمون غریبیم
لحظه لحظه در فرار و در فریبیم
بگو از ما که به زندگی دچاریم
لحظهها رو میکشیم، نمیشماریم»
لحظه لحظه در فرار و در فریبیم
بگو از ما که به زندگی دچاریم
لحظهها رو میکشیم، نمیشماریم»
Safar
Moein
دوستان برای این یکی دیگه باید خیلی داغون و حالخراب و بدبخت باشید وگرنه همینجوری نمیگیرتتون. خصوصا 4:40 .
(عکس کاورش عالیه).
(عکس کاورش عالیه).
به عنوان کسی که از بدو تولد با آهنگهای معین و هایده بزرگ شده زیادی انتظار شاد بودن از خودم دارم
Forwarded from نکبت
از کلماتی که با پسوند «بان» تموم میشن هم خوشم میاد. «نگهبان» «پاسبان» «مهربان» «دربان» «باغبان»... کلا بعد هر کلمهای میاد معنی محافظ اون چیز رو میده. «مهربان» جالبه؛ کسی که از عشق و محبت محافظت میکنه. همینجوری زیاد جالب نیست، باید شخصیتی رو تصور کنید که در تلاشه از یه پدیدهٔ انتزاعی مثل یه شیء محافظت کنه. انگار عشق رو تو یه صندوقچهای گذاشته و تو یه اتاقی قایمش کرده که دست رذایل بهش نرسه. خب اینم از دنیای ذهنی قبل خوابم. این دفعه گفتم به شما هم بدمش برید توش یه دوری بزنید شاید راحتتر خوابتون برد. شب بخیر.
Forwarded from Comentive | کامنتیو
من قبلا هم گفتم شما اگر حتی با درخواست کسی موافقی، برای شناخت شخصیتش کافیه یه جواب منفی بدی و از واکنشش ذاتش رو بشناسی.
> ارسالی
@Comentive
> ارسالی
@Comentive
Comentive | کامنتیو
من قبلا هم گفتم شما اگر حتی با درخواست کسی موافقی، برای شناخت شخصیتش کافیه یه جواب منفی بدی و از واکنشش ذاتش رو بشناسی. > ارسالی @Comentive
پسرهای اینجوری به واسطهی اعتماد به نفس کم (یا حتی کاذب) و همچنین کمبود عزت نفسشون، ته دلشون اطمینان دارن که هیچگوهی نیستن و فکر میکنن هرکس بهشون جواب منفی بده داره هیچگوهی نبودنشون رو به روشون میاره. (در حالی که احتمالا دیگران در موردشون چنین نظری ندارن). تصورم اینه که بعد از جواب منفی میشینن یه گوشه گریه میکنن و احتمالا چت رو هم دو طرفه پاک میکنن.
شما متوجه نیستید اما تحصیل در رشتهی حقوق اگه توهم خودبزرگبینی نیاره، قطعا زوال عقل میاره.
آره سکس خوبه ولی تا حالا با شخص منطقیای که در برابر فهمیدن مقاومت نمیکنه بحث کردی؟
مصدع اوقات
Habib – Nafas
سعدی یه غزل بسیار زیبا داره که چند بیت اولش بدین شرحه:
«سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی
چه خیالها گذر کرد و گذر نکرد خوابی
به چه دیر ماندی ای صبح که جان من برآمد
بزه کردی و نکردند مؤذنان ثوابی
نفس خروس بگرفت که نوبتی بخواند
همه بلبلان بمردند و نماند جز غرابی»
حالا حبیب توی این آهنگ میگه:
«سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی
تو خود آفتاب خود باش و طلسم کار بشکن
بسرای تا که هستی، که سرودن است بودن
به ترنمی، دژِ وحشتِ این دیار بشکن»
همون مصراع رو آورده ولی با یه منظور متفاوت. نمیدونم چرا گفتم ولی به نظرم قشنگ بود گفتم شما هم بدونید. نمیدونم این نیاز آدمیزاد برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که سر ذوقش میارن از کجا میاد واقعا.
«سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی
چه خیالها گذر کرد و گذر نکرد خوابی
به چه دیر ماندی ای صبح که جان من برآمد
بزه کردی و نکردند مؤذنان ثوابی
نفس خروس بگرفت که نوبتی بخواند
همه بلبلان بمردند و نماند جز غرابی»
حالا حبیب توی این آهنگ میگه:
«سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی
تو خود آفتاب خود باش و طلسم کار بشکن
بسرای تا که هستی، که سرودن است بودن
به ترنمی، دژِ وحشتِ این دیار بشکن»
همون مصراع رو آورده ولی با یه منظور متفاوت. نمیدونم چرا گفتم ولی به نظرم قشنگ بود گفتم شما هم بدونید. نمیدونم این نیاز آدمیزاد برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که سر ذوقش میارن از کجا میاد واقعا.
Faseleh
Siavash Ghomayshi
هیچوقت نفهمیدم سیاوش قمیشی قدیما چون جوون بوده صداش جدی فرق میکرده یا خودش لحنش رو اینجوری میکرد. در کل به نظرم الانش جالبتره. این آهنگه هم انقدر لطیفه که لحن عجیبش اتفاقا آهنگ رو لطیفتر کرده.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وای نمیتونم=)))))))))))))) آخه این بررهبازیها چیه؟=))))))}£}}£¥}
}}}`