مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
536 videos
8 files
254 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
آخه بی‌ناموس‌های دلقک
Ghasam Nakhor
Moein
وای این واقعا خنده‌داره و نمیدونم چرا😭
چندوقت پیش یه دفتر از دوران دبیرستان رو پیدا کردم و دیدم که یه قسمتش نوشتم «اگر ضمانتی برای مردن من نبود، نمیدانم با چه امیدی زندگی می‌کردم». همین جمله. و همین.
انشالله همین جمع سال دیگه تفریق
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من پنج ساله و بابایی وقتی بهش میگفتم بیا خونه‌م رو ببین و مهمونم شو:
اونجایی که حالت به راحتی بد میشه و گریه‌ت سر هرچیزی درمیاد و فکر میکنی پی‌ام‌اسه ولی یادت میاد تازه پریودت تموم شده چند سالگیه؟
دوستان دهن ما رو گاییدید شما. اون کیرخر اسمش پافر نیست. وست پافره. به اون میگید پافر، بعد به پافر میگید کاپشن پفی😳👏 واقعا جینیس هستید
مصدع اوقات
دوستان دهن ما رو گاییدید شما. اون کیرخر اسمش پافر نیست. وست پافره. به اون میگید پافر، بعد به پافر میگید کاپشن پفی😳👏 واقعا جینیس هستید
حالا واقعا فرقی نمیکنه اسم یه لباس چیه اما برای یه فروشگاه، یا آنلاین‌شاپ یا کسی که در حوزه‌ی لباس ادعاش میشه، خیلی مسخره هست چنین اشتباهی.
اگه برای خود پارسالم اتفاقاتی که طی این یک سال افتاده رو تعریف کنم قطعا تو تیمارستان بستریم می‌کنه
مصدع اوقات
مود.
واقعا راست میگن که پیرها داناتر هستن. آخر هر روز به همین نتیجه‌ای میرسم که ایشون رسیده.
Benevis
Ebi
«بگو از ما که تو خونه‌مون غریبیم
لحظه لحظه در فرار و در فریبیم
بگو از ما که به زندگی دچاریم
لحظه‌ها رو می‌کشیم، نمی‌شماریم»
Safar
Moein
دوستان برای این یکی دیگه باید خیلی داغون و حال‌خراب و بدبخت باشید وگرنه همینجوری نمی‌گیرتتون. خصوصا 4:40 .
(عکس کاورش عالیه).
به عنوان کسی که از بدو تولد با آهنگ‌های معین و هایده بزرگ شده زیادی انتظار شاد بودن از خودم دارم
Forwarded from نکبت
از کلماتی که با پسوند «بان» تموم می‌شن هم خوشم میاد. «نگهبان» «پاسبان» «مهربان» «دربان» «باغبان»... کلا بعد هر کلمه‌ای میاد معنی محافظ اون چیز رو می‌ده. «مهربان» جالبه؛ کسی که از عشق و محبت محافظت می‌کنه. همینجوری زیاد جالب نیست، باید شخصیتی رو تصور کنید که در تلاشه از یه پدیدهٔ انتزاعی مثل یه شیء محافظت کنه. انگار عشق رو تو یه صندوقچه‌ای گذاشته و تو یه اتاقی قایمش کرده که دست رذایل بهش نرسه. خب اینم از دنیای ذهنی قبل خوابم. این دفعه گفتم به شما هم بدمش برید توش یه دوری بزنید شاید راحت‌تر خوابتون برد. شب بخیر.
من قبلا هم گفتم شما اگر حتی با درخواست کسی موافقی، برای شناخت شخصیتش کافیه یه جواب منفی بدی و از واکنشش ذاتش رو بشناسی.

> ارسالی
@Comentive
Comentive | کامنتیو
من قبلا هم گفتم شما اگر حتی با درخواست کسی موافقی، برای شناخت شخصیتش کافیه یه جواب منفی بدی و از واکنشش ذاتش رو بشناسی. > ارسالی @Comentive
پسرهای اینجوری به واسطه‌ی اعتماد به نفس کم (یا حتی کاذب) و همچنین کمبود عزت نفسشون، ته دلشون اطمینان دارن که هیچ‌گوهی نیستن و فکر میکنن هرکس بهشون جواب منفی بده داره هیچ‌گوهی نبودنشون رو به روشون میاره. (در حالی که احتمالا دیگران در موردشون چنین نظری ندارن). تصورم اینه که بعد از جواب منفی میشینن یه گوشه گریه میکنن و احتمالا چت رو هم دو طرفه پاک میکنن.
فکر کنم من هم چپم چون واقعا نمیفهمم.
شما متوجه نیستید اما تحصیل در رشته‌ی حقوق اگه توهم خودبزرگ‌بینی نیاره، قطعا زوال عقل میاره.