واقعا نمیشه عاشق خیام نبود. همیشه خایهمالی برای خدا رو کنار میذاره و حرف منطقیش رو میزنه. شما ببینید:
«در کارگه کوزهگری رفتم دوش
دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
ناگاه یکی کوزه برآورد خروش
کو کوزهگر و کوزهخر و کوزهفروش؟»
«در کارگه کوزهگری رفتم دوش
دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
ناگاه یکی کوزه برآورد خروش
کو کوزهگر و کوزهخر و کوزهفروش؟»
نمیدونم این سلینا گومز قیافهش کدیه، استخونبندیش زیادی کلفته، خود لباساشه، چیه که هرچی میپوشه کدی میشه. شاید هم کلا کدی میپوشه. حالا منطقی نیست من از فاضلاب خاورمیانه و شهرستان چنین نظراتی بدم ولی این زن واقعا ذرهای وایب سلبریتی و باکلاس و خوشاستایل بودن رو به من نمیده. اینکه با این حجم از معروفیت بعد این همه سال، هنوز fashion icon نباشی هم چیز عجیبیه جدی. عکساش رو که میبینم احساس میکنم اسمش باید سکینه باشه و با لهجهی اراکی صحبت کنه
متنفرم از اینکه برخی آهنگها رو حتی جرأت هم نمیکنم که دوباره گوش کنم.
تو اتاق بودم که سرپرستی خوابگاه از تو حیاط هی شروع کرد به داد زدن که «خانوما تاسیسات اومده». (یعنی حجاب رو رعایت کنید). بنده هم که تو اتاق نشسته بودم و اعصابم از عالم و آدم کیری بود و تازه میخواستم تنلشم رو ببرم بیرون، اعصابم خرابتر شد و با حرص زیاد گفتم کیر. یهو دیدم آقای تاسیساتی از جلوی تراس اتاق رد شد گفت دست شما درد نکنه=)))))))))))))))
اسم این حالت که آدم دلش میخواد گریه کنه و ضجه بزنه تا کمی خالی بشه اما گریهش نمیاد رو، میذارم یبوست روانی👍
Look On Down From The Bridge
Mazzy Star
ممنونم از اون عزیزی که این رو فرستاد. یادم رفته بود چقدر زیباست.
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand)
ببخشید کسی آچار فرانسه نداره؟ مادر استادمون خیلی خرابه نیاز به تعمیر داره
«ای کاش که جای آرمیدن بودی
یا این ره دور را رسیدن بودی
کاش از پی صد هزار سال از دل خاک
چون سبزه امید بر دمیدن بودی»
منم همینطور خیام عزیزم، منم همینطور.
یا این ره دور را رسیدن بودی
کاش از پی صد هزار سال از دل خاک
چون سبزه امید بر دمیدن بودی»
منم همینطور خیام عزیزم، منم همینطور.
همه از نیسان آبی میترسند، من از دختری که میگه «اووووه چقدر خجالتی هستی بابا»
Lahzeha
Moein
ممنونم جناب شماعیزاده بابت آهنگسازی این آهنگ و گاییدن زن ما با غمش. ممنونم.
Forwarded from Shower Thoughts 🚿
Rich people aren’t necessarily smarter, they just have the luxury of taking more chances and making more mistakes without penalties
امروز میخوام برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اردک اسرائیلیهای مادربزرگم رو بکشم
من واقعا این آدمهایی که زیاد سر و صدا دارن رو نمیفهمم. خب مادرجنده به کارات برس این همه سر و صدای غیرالزامی واسه چی تولید میکنی؟ مثلا در رو محکم نبندی بسته نمیشه؟ یا مثلا وسایلت رو تند تند اینور اونور پرت نکنی جاشون نمیشه؟ اتفاقا منم تا کیرم تو کون پدرت نره خیالم راحت نمیشه.
روزی که این مادرخرابها بفهمن نباید با عطر تند در اتاقی که ۵ نفر دیگه ام دارن توش زندگی میکنن دوش بگیرن عید منه.
بچهها شما چجوری میتونید؟ یعنی الان دارید میتونید؟ میشه به منم یاد بدید بتونم؟
Forgiven
Within Temptation
سنم زیاد نیست ولی بیشتر اوقات فکر میکنم که زندگیم تموم شده و از این به بعد همهچیز فقط تکرار روزهای قبلیه. همهچیز، به خصوص عاشق شدن، دوست داشتن و دوستداشته شدن.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
طالبان هم علیه اسراییل بیانیه داد:
♦️ در صورتی که جلوی این وحشت و بربریت گرفته نشود، به ضرر همه منطقه و جهان تمام میشود
-hammihanonline-
@uttweet
♦️ در صورتی که جلوی این وحشت و بربریت گرفته نشود، به ضرر همه منطقه و جهان تمام میشود
-hammihanonline-
@uttweet