مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
بازیگری خوندم می‌دونم فیلمته.
افرادی که هنوز از واتسپ استفاده میکنن عاشق روابط تاکسیک هستن.
هر عکسی که از رشت میبینم اگه شهرداریش نباشه، یه خونه‌ی قدیمی و کیری وسط شلوغی تو هوای بارونیه یا یه بازار کثیف و شلوغ که بوی ماهیش از تو عکس هم میاد. شما دو روز هم شمال زندگی کرده باشی از چنین چیزی عنت میگیره. من نمیدونم چیِ این شهر برای شما جالبه جدی.
صدای این تصویر رو می‌شنوید؟ این موسیقیِ پس‌زمینه‌ی زندگی منه. تموم شده، پایان و به اتمام رسیده. بدون بالا و پایین و تغییر، یک خط ممتد، خسته‌کننده و آزاردهنده.
پس این انتخاب طبیعی داره چه گوهی میخوره؟ حذفم کن مادرجنده.
دوستان ایرانی مشکلتون با ما افغان‌های بی‌سواد و سارق و آدمکش که بدون مدارک شناسایی اومدیم تو ایران و چون مدارک شناسایی نداریم هرکاری دلمون بخواد میکنیم، چیه؟ چقدر نژادپرست هستید
میگرن قاعدگی:
هروقت احساس کردی باید بهش پیام بدی یعنی وقت خوابته. اگه فردا موقع بیدار شدن هم همین احساس رو داشتی دوباره بخواب
Forwarded from SUT Twitter
رابطه بین دخترا تو خوابگاه خیلی نازه، از کوچکترین چیزات تعریف و توجه میگیری، ریز ترین کارات مورد تمجید قرار میگیره و واقعا متوجه میشی پسرا چقدر سطحی و بیعقلن و یک بار دیگه زن چقدر موجود نازیه.

-سارالین-

@sut_tw
Kolbeh
Ebi
واقعا که انسان بدون موسیقی هیچه.
واقعا نمیشه عاشق خیام نبود. همیشه خایه‌مالی برای خدا رو کنار میذاره و حرف منطقیش رو میزنه. شما ببینید:
«در کارگه کوزه‌گری رفتم دوش
دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
ناگاه یکی کوزه برآورد خروش
کو کوزه‌گر و کوزه‌خر و کوزه‌فروش؟»
نمیدونم این سلینا گومز قیافه‌ش کدیه، استخون‌بندیش زیادی کلفته، خود لباساشه، چیه که هرچی میپوشه کدی میشه. شاید هم کلا کدی میپوشه. حالا منطقی نیست من از فاضلاب خاورمیانه و شهرستان چنین نظراتی بدم ولی این زن واقعا ذره‌ای وایب سلبریتی و باکلاس و خوش‌استایل بودن رو به من نمیده. اینکه با این حجم از معروفیت بعد این همه سال، هنوز fashion icon نباشی هم چیز عجیبیه جدی. عکساش رو که میبینم احساس میکنم اسمش باید سکینه باشه و با لهجه‌ی اراکی صحبت کنه
متنفرم از اینکه برخی آهنگ‌ها رو‌ حتی جرأت هم نمیکنم که دوباره گوش کنم.
تو اتاق بودم که سرپرستی خوابگاه از تو حیاط هی شروع کرد به داد زدن که «خانوما تاسیسات اومده». (یعنی حجاب رو رعایت کنید). بنده هم که تو اتاق نشسته بودم و اعصابم از عالم و آدم کیری بود و تازه میخواستم تن‌لشم رو ببرم بیرون، اعصابم خرابتر شد و با حرص زیاد گفتم کیر. یهو دیدم آقای تاسیساتی از جلوی تراس اتاق رد شد گفت دست شما درد نکنه=)))))))))))))))
اسم این حالت که آدم دلش میخواد گریه کنه و ضجه بزنه تا کمی خالی بشه اما گریه‌ش نمیاد رو، میذارم یبوست روانی👍
Look On Down From The Bridge
Mazzy Star
ممنونم از اون عزیزی که این رو فرستاد. یادم رفته بود چقدر زیباست.
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand)
ببخشید کسی آچار فرانسه نداره؟ مادر استادمون خیلی خرابه نیاز به تعمیر داره
«ای کاش که جای آرمیدن بودی
یا این ره دور را رسیدن بودی
کاش از پی صد هزار سال از دل خاک
چون سبزه امید بر دمیدن بودی»
منم همینطور خیام عزیزم، منم همینطور.
همه از نیسان آبی میترسند، من از دختری که میگه «اووووه چقدر خجالتی هستی بابا»
Lahzeha
Moein
ممنونم جناب شماعی‌زاده بابت آهنگسازی این آهنگ و گاییدن زن ما با غمش. ممنونم.