داشتم فکر میکردم که چرا آهنگهای امینم ذهنم رو آروم میکنه، یکم که دقت کردم دیدم علتش اینه که از سرعت اورثینکم سریعتر میخونه.
داری زندگیت رو میکنی و به هیچی کاری نداری یهو میبینی تمام دهنت و زندگیت مزهی آهن میده. بله عزیزم، مبارکه. دوباره ریدی تو پوست لبت.
سفت چسبیدن حجاب برای موهای سر و همزمان پوشیدن هر نوع کراپ، قانون نانوشتهی کسمشنگهاست.
She (Remastered)
Halford
"She held me to her simple truth
That all I need is what she gives".
That all I need is what she gives".
واقعا همین که مولانا گفته؛
«نردبان خلق این ما و منیست
عاقبت زین نردبان افتادنیست
هر که بالاتر رود ابلهترست
که استخوان او بتر خواهد شکست»
«نردبان خلق این ما و منیست
عاقبت زین نردبان افتادنیست
هر که بالاتر رود ابلهترست
که استخوان او بتر خواهد شکست»
هر عکسی که از رشت میبینم اگه شهرداریش نباشه، یه خونهی قدیمی و کیری وسط شلوغی تو هوای بارونیه یا یه بازار کثیف و شلوغ که بوی ماهیش از تو عکس هم میاد. شما دو روز هم شمال زندگی کرده باشی از چنین چیزی عنت میگیره. من نمیدونم چیِ این شهر برای شما جالبه جدی.
دوستان ایرانی مشکلتون با ما افغانهای بیسواد و سارق و آدمکش که بدون مدارک شناسایی اومدیم تو ایران و چون مدارک شناسایی نداریم هرکاری دلمون بخواد میکنیم، چیه؟ چقدر نژادپرست هستید
هروقت احساس کردی باید بهش پیام بدی یعنی وقت خوابته. اگه فردا موقع بیدار شدن هم همین احساس رو داشتی دوباره بخواب
Forwarded from SUT Twitter
رابطه بین دخترا تو خوابگاه خیلی نازه، از کوچکترین چیزات تعریف و توجه میگیری، ریز ترین کارات مورد تمجید قرار میگیره و واقعا متوجه میشی پسرا چقدر سطحی و بیعقلن و یک بار دیگه زن چقدر موجود نازیه.
-سارالین-
@sut_tw
-سارالین-
@sut_tw
واقعا نمیشه عاشق خیام نبود. همیشه خایهمالی برای خدا رو کنار میذاره و حرف منطقیش رو میزنه. شما ببینید:
«در کارگه کوزهگری رفتم دوش
دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
ناگاه یکی کوزه برآورد خروش
کو کوزهگر و کوزهخر و کوزهفروش؟»
«در کارگه کوزهگری رفتم دوش
دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش
ناگاه یکی کوزه برآورد خروش
کو کوزهگر و کوزهخر و کوزهفروش؟»
نمیدونم این سلینا گومز قیافهش کدیه، استخونبندیش زیادی کلفته، خود لباساشه، چیه که هرچی میپوشه کدی میشه. شاید هم کلا کدی میپوشه. حالا منطقی نیست من از فاضلاب خاورمیانه و شهرستان چنین نظراتی بدم ولی این زن واقعا ذرهای وایب سلبریتی و باکلاس و خوشاستایل بودن رو به من نمیده. اینکه با این حجم از معروفیت بعد این همه سال، هنوز fashion icon نباشی هم چیز عجیبیه جدی. عکساش رو که میبینم احساس میکنم اسمش باید سکینه باشه و با لهجهی اراکی صحبت کنه
متنفرم از اینکه برخی آهنگها رو حتی جرأت هم نمیکنم که دوباره گوش کنم.