مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
253 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
ای کاش کمتر ملت رو معذب کنید عزیزان. واقعا ای‌کاش که کمتر این عمل نامناسب رو انجام بدید. زشته. من تازه نه جامعه گریزم نه درون گرا و نه با ارتباط‌های انسانی مشکل دارم که انقدر در طول روز معذب می‌شم از رفتارهای ملت. سر روان انسان‌های بای دیفالت معذب چه بلایی میارید شما؟ این‌ چه وضع رفتار و حرف زدن و تعریف کردن و حتی اصلا لاس زدن و ابراز علاقه‌ست؟ زشته دیگه بچه‌ها. عیبه. یه جایی باید دیگه یاد می‌گرفتید این چیزها رو. سن و سالی ازتون گذشته. متوجه بشید که ملت همه دختر خاله و پسرخاله و هول و جنده و خاطر خواه شما نیستن و باید حد خودتون رو بدونید. استغفرلله.
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand)
کاش اون کلمه‌ی اشتباهی بودم که با مداد نوشته شده و قراره چند ثانیه بعد از تولدش پاک بشه.
رفتن به مکانهایی که قبلا با انسان موردعلاقه‌ت رفتی‌ و حالا کنارت نیست تلخ‌تر از زهرماره، کشیدن ناخن روی دیواره، جنایت علیه بشریته.
ممکنه شنیدن این حرف براتون جالب نباشه ولی میگم:

اینکه همه‌ی اطرافیانتون تاییدتون میکنن و همیشه طرف شما رو میگیرن ممکنه به یکی از این دو دلیل باشه:
۱. انقدر تنها (و شاید سلیطه) هستید که هیچکس ارزشی براتون قائل نمیشه تا حقیقتی که ممکنه دوست نداشته باشید رو بهتون بگه و واقعا کمکتون کنه
۲. اطرافیانتون از خودتون احمق‌تر هستن و احتمالا شما هم ناخودآگاه برای همین انتخابشون کردید، چرا که فکر کردید با سطح حماقت بالاتری که دارن میتونید راحت‌تر باهاشون سر و کله بزنید؛ چون سر و کله زدن با افراد عاقل براتون سخته.
هرروز از خودم میپرسم اگه کلاس ۸ صبح انقدر رفتنش سخته ما چجوری هرروز ساعت ۶ بیدار میشدیم میرفتیم مدرسه؟
خوابگاه دخترانه= تیمارستان روانی
متاسفانه اتفاقات خوب زندگیم به محض افتادن میشکنن
خداروشکر پول ندارم وگرنه انقدر لباس زمستونی می‌خریدم که پولام تموم می‌شد.😰👏
بوی خوب بده مادرکسه. بوی خوب بده. شبیه کیرخر هم می‌خوای باشی باش؛ ولی بوی خوب بده.
Forwarded from ژاژخا
‏دوستم معلم زبان یه مهدکودکیه که همه بچه‌هاشون خارجی ان از کشورای مختلف. می‌گفت یه بچه ترکی اونجا هست که فقط ترکی حرف می‌زنه و فکر می‌کنه دلیل اینکه مردم نمی‌فهمن چی می‌گه اینه که همه کَرَن. کله مردمو می‌گیره تو گوششون ترکی داد می‌زنه بلکه حرفشو بفهمن. نماد ترک خر کامل=)))))))


Mateo
@zhazhkha
داشتم فکر می‌کردم که چرا آهنگ‌های امینم ذهنم رو آروم می‌کنه، یکم که دقت کردم دیدم علتش اینه که از سرعت اورثینکم سریع‌تر می‌خونه‌.
داری زندگیت رو میکنی و به هیچی کاری نداری یهو میبینی تمام دهنت و زندگیت مزه‌ی آهن میده. بله عزیزم، مبارکه. دوباره ریدی تو‌ پوست لبت.
سفت چسبیدن حجاب برای موهای سر و همزمان پوشیدن هر نوع کراپ، قانون نانوشته‌ی کسمشنگ‌هاست.
She (Remastered)
Halford
"She held me to her simple truth
That all I need is what she gives".
واقعا همین که مولانا گفته؛
«نردبان خلق این ما و منیست
عاقبت زین نردبان افتادنیست
هر که بالاتر رود ابله‌ترست
که استخوان او بتر خواهد شکست»
قبل از رسیدن به تخمک
بازیگری خوندم می‌دونم فیلمته.
افرادی که هنوز از واتسپ استفاده میکنن عاشق روابط تاکسیک هستن.
هر عکسی که از رشت میبینم اگه شهرداریش نباشه، یه خونه‌ی قدیمی و کیری وسط شلوغی تو هوای بارونیه یا یه بازار کثیف و شلوغ که بوی ماهیش از تو عکس هم میاد. شما دو روز هم شمال زندگی کرده باشی از چنین چیزی عنت میگیره. من نمیدونم چیِ این شهر برای شما جالبه جدی.