حالا اطرافیان فکر میکنن من کسخلم ولی حقیقت اینه که کسخل بودن برای من یک مکانیسم دفاعی برای فرار از بد بودن حالمه. به این شکل که هرچقدر حالم بدتر باشه بیشتر مسخرهبازی و دلقکبازی درمیارم. یعنی شما مست میشی که غمات رو یادت بره، من کسخل میشم. اصلا نیازی به مست شدن ندارم دیگه. البته حالا که فکر میکنم با این حساب حق با اطرافیانه.
نوشته استایل حراستپسند بعد مانتو شلوار مشکی پوشیده. عزیزم نمیدونم شما با چه حراستی برخورد داشتی ولی حراستی که ما دیدیم، ذات مادرجنده، هیز و طرز نگاهاشون ایجاب میکنه که تنها استایل حراستپسند، ست توری لباس زیر باشه.
ممنونم از ایران عزیز که باعث شد بابت علاقه داشتن به رشتههای سخت برای مهاجرت، دائما به خودم، علایقم و کارکرد مغزم فحش بدم و احساس کنم که به خاطر علاقه به چنین رشتههایی آدم احمقی هستم.
کسخلها محض رضای خدا یک احتمالی هم بدید که شاید تمام آدمهای اطرافتون سمی نباشن و شاید، اللهبختکی، همینجوری، یک درصد مشکل از فقدان عقلِ شما باشه.
این دلتنگی زن و بچهی ما رو گایید. روح و روان ما رو گایید. روز و شبمون رو گایید. باشه خوارکسده دلم تنگ شده و خیلی ناراحت هستم حالا ولم کن. رهام کن. بذار به زندگیم برسم. کیر.
ای کاش کمتر ملت رو معذب کنید عزیزان. واقعا ایکاش که کمتر این عمل نامناسب رو انجام بدید. زشته. من تازه نه جامعه گریزم نه درون گرا و نه با ارتباطهای انسانی مشکل دارم که انقدر در طول روز معذب میشم از رفتارهای ملت. سر روان انسانهای بای دیفالت معذب چه بلایی میارید شما؟ این چه وضع رفتار و حرف زدن و تعریف کردن و حتی اصلا لاس زدن و ابراز علاقهست؟ زشته دیگه بچهها. عیبه. یه جایی باید دیگه یاد میگرفتید این چیزها رو. سن و سالی ازتون گذشته. متوجه بشید که ملت همه دختر خاله و پسرخاله و هول و جنده و خاطر خواه شما نیستن و باید حد خودتون رو بدونید. استغفرلله.
Forwarded from مصدع اوقات (-Sogand)
کاش اون کلمهی اشتباهی بودم که با مداد نوشته شده و قراره چند ثانیه بعد از تولدش پاک بشه.
رفتن به مکانهایی که قبلا با انسان موردعلاقهت رفتی و حالا کنارت نیست تلختر از زهرماره، کشیدن ناخن روی دیواره، جنایت علیه بشریته.
ممکنه شنیدن این حرف براتون جالب نباشه ولی میگم:
اینکه همهی اطرافیانتون تاییدتون میکنن و همیشه طرف شما رو میگیرن ممکنه به یکی از این دو دلیل باشه:
۱. انقدر تنها (و شاید سلیطه) هستید که هیچکس ارزشی براتون قائل نمیشه تا حقیقتی که ممکنه دوست نداشته باشید رو بهتون بگه و واقعا کمکتون کنه
۲. اطرافیانتون از خودتون احمقتر هستن و احتمالا شما هم ناخودآگاه برای همین انتخابشون کردید، چرا که فکر کردید با سطح حماقت بالاتری که دارن میتونید راحتتر باهاشون سر و کله بزنید؛ چون سر و کله زدن با افراد عاقل براتون سخته.
اینکه همهی اطرافیانتون تاییدتون میکنن و همیشه طرف شما رو میگیرن ممکنه به یکی از این دو دلیل باشه:
۱. انقدر تنها (و شاید سلیطه) هستید که هیچکس ارزشی براتون قائل نمیشه تا حقیقتی که ممکنه دوست نداشته باشید رو بهتون بگه و واقعا کمکتون کنه
۲. اطرافیانتون از خودتون احمقتر هستن و احتمالا شما هم ناخودآگاه برای همین انتخابشون کردید، چرا که فکر کردید با سطح حماقت بالاتری که دارن میتونید راحتتر باهاشون سر و کله بزنید؛ چون سر و کله زدن با افراد عاقل براتون سخته.
هرروز از خودم میپرسم اگه کلاس ۸ صبح انقدر رفتنش سخته ما چجوری هرروز ساعت ۶ بیدار میشدیم میرفتیم مدرسه؟
خداروشکر پول ندارم وگرنه انقدر لباس زمستونی میخریدم که پولام تموم میشد.😰👏
بوی خوب بده مادرکسه. بوی خوب بده. شبیه کیرخر هم میخوای باشی باش؛ ولی بوی خوب بده.
Forwarded from ژاژخا
دوستم معلم زبان یه مهدکودکیه که همه بچههاشون خارجی ان از کشورای مختلف. میگفت یه بچه ترکی اونجا هست که فقط ترکی حرف میزنه و فکر میکنه دلیل اینکه مردم نمیفهمن چی میگه اینه که همه کَرَن. کله مردمو میگیره تو گوششون ترکی داد میزنه بلکه حرفشو بفهمن. نماد ترک خر کامل=)))))))
Mateo
@zhazhkha
Mateo
@zhazhkha
داشتم فکر میکردم که چرا آهنگهای امینم ذهنم رو آروم میکنه، یکم که دقت کردم دیدم علتش اینه که از سرعت اورثینکم سریعتر میخونه.