فکر میکنم اکثر اوقات دلسوزیهایی که برای آدمها میکنم فراتر از نیاز و همچنین لیاقتشون باشه و هر دفعه خودم رو بابت این سرزنش میکنم اما باز آدم نمیشم. فکر کنم ساخته شدم برای تیپیکال مادر ایرانی شدن.
به نظرم درست نیست انقدر آدمهای زیادی رو حسود خطاب کرد، چون حسادت و اون میزان از حرص خوردن واقعا انرژی زیادی رو میطلبه. واقعا فکر میکنید همهی آدمها این مقدار از انرژی رو دارن؟ و اینهمه رو برای حسادت خرج میکنن؟ من اگه اینقدر انرژی داشتم که صرف چیزهای بهتری میکردم، مثل وقتگذروندن با خانمهای خوشگل و درس خوندن. ولی متاسفانه اصلا این حجم از انرژی رو به لحاظ فیزیکی ندارم و به جای حسودی کردن، نهایتا غبطه بخورم.
فرزندم، رونالدو و نیمار و بنزما را در لباس عربی دیدی، زین پس همهچیز تکراریست
کیرم تو ایران و صنعت مدلینگِ نداشتهش که هر کسخلی که از راه رسید و قیافهش یکم با بقیه فرق داشت فکر کرد مدله
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
ولی این پسر نایسا اصلا تایپ من نیستن. من وحشیتر میپسندم. چند درجه مونده به چهره دوست پسر دوا لیپا، نرسیده به محسن رضایی.
_دریما_
@uttweet
_دریما_
@uttweet
ونگوگ جان ای کاش زودتر میمردی و این نقاشی شب پرستارهی کیری رو نمیکشیدی. حامله شدم انقدر همهجا دیدمش. بله خیلی قشنگ و زیبا و کیرخره و هرچیزی که شما بگید. فقط بس کنید کسکشهای ادایی. محض رضای خدا بس کنید.
سلام لطفا مزاحم نشوید بنده مشغول شمردن ثوابهایم هستم تا بدانم در بهشت چند کاخ طلایی و جوی عسل و حوریهای زیبا دارم
Paradise (What About Us?) ft. Tarja
Within Temptation
با این عزیز میرم به آسمون، فضا و امثالهم و برمیگردم.
کاهش وزنم با کیری بودن وضعیت روحیم رابطهی مستقیم داره. مثلا الان که از جلوی آینه رد شدم فکر کردم خطکش دیدم تو آینه.
Forwarded from توییتر دانشگاه تهرانی ها
اینقدر عناوینِ "ضد زن، نژادپرست، هموفوب و فاشیست" رو مثل نقل و نبات سر کوچکترین چیزها استفاده کردین که بیمعنی شده و کسی توجه نمیکنه. همون چند تا ادعای درست هم بین میلیونها ادعای پوچ گم میشه.
-Hejazizo-
✅️ @uttweet
-Hejazizo-
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دانلود آهنگهای قدیمی احسان خواجهامیری برای سریالهای شبکهی سه و سیگار کشیدن با چوبشور در هوای سرد