مصدع اوقات
879 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
252 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
عربستانی‌ها دارن ما رو مسخره می‌کنن؟ آخی عزیزم🥰 آخه نیست برای آزادی کون دادید و ما ندادیم؛ واسه همین آزاد بودن شما فخر فروشی داره. کونده‌ها اگر این شاهزاده‌تون از لپ لپ در نیومده بود که زن‌هاتون هنوز باید قاطرسواری می‌کردن و شکایتی هم نداشتن. من واقعا نمی‌گم ما رو نباید کسی مسخره کنه و اگر مسخره کنه باید فشار بخوریم و جواب همه دنیا رو بدیم که چرا وضعمون اینطوریه. قطعا کسی درک نمی‌کنه یا حتی به تخمش هم نیست که بخواد درک کنه. اما عربستانی؟ عربستانی هرگز. چون در گوه بدنیا اومده، در گوه زندگی کرده، عرضه تغییر اون گوه رو هم نداشته(تا اینجاش مشابه هم هستیم) و در نهایت بدون هیچ تلاشی از آسمان با کون افتاده تو عسل. دقیقا دست بالا گرفتن خودشون من رو یاد بچه پولدارهای بی‌دغدغه‌ای می‌ندازه که افراد طبقه ضعیف جامعه که هر روز و هر ساعت به روش‌های مختلف کونشون پاره می‌شه رو تحقیر می‌کنن. شما هیچ گوهی نیستید عزیزان و هیچ برتری‌ای هم ندارید. شما فقط شانس آوردید. وگرنه الان از ایرانی‌ای که دنبال اتوبوس یک خوارکسده معروف می‌دوئه و یا حاضره از تپه بره بالا که فقط یک بار بتونه ببینتش هم کمتر بودید.
حالا درسته وضعیتی که امروز ایجاد شد شرم‌آور بود ولی آبرومون رفت دیگه چه کسشریه؟ =)))))
تو رئیس جمهور کشورت آخونده و پنج کلاس سواد داره و کل کشورت زیر یوغ آخونده. دیگه چه حقارتی ازین بالاتر میتونه باشه؟

چرت نگو عرف
میگن هر چیزی که در جستن آنی، آنی. مثلا ترابی شبیه خایه‌ست
شبای تبریز❤️‍🔥
Lost
Within Temptation
متاسفانه
فکر میکنم اکثر اوقات دلسوزی‌هایی که برای آدم‌ها میکنم فراتر از نیاز و همچنین لیاقتشون باشه و هر دفعه خودم رو بابت این سرزنش میکنم اما باز آدم نمیشم. فکر کنم ساخته شدم برای تیپیکال مادر ایرانی شدن.
#3
Aphex Twin
خواب.
تابستون مادرجنده هیچکس دلش برات تنگ نمیشه. خدانگهدار.
به نظرم درست نیست انقدر آدمهای زیادی رو حسود خطاب کرد، چون حسادت و اون میزان از حرص خوردن واقعا انرژی زیادی رو میطلبه. واقعا فکر میکنید همه‌ی آدمها این مقدار از انرژی رو دارن؟ و این‌همه رو برای حسادت خرج میکنن؟ من اگه اینقدر انرژی داشتم که صرف چیزهای بهتری میکردم، مثل وقت‌گذروندن با خانم‌های خوشگل و درس خوندن. ولی متاسفانه اصلا این حجم از انرژی رو به لحاظ فیزیکی ندارم و به جای حسودی کردن، نهایتا غبطه بخورم.
فرزندم، رونالدو و نیمار و بنزما را در لباس عربی دیدی، زین پس همه‌چیز تکراریست
با من آماده شید بریم دانشگاه گریه کنیم
کیرم تو ایران و صنعت مدلینگِ نداشته‌ش که هر کسخلی که از راه رسید و قیافه‌ش یکم با بقیه فرق داشت فکر کرد مدله
‌.
‏ولی این پسر نایسا اصلا تایپ من نیستن. من وحشی‌تر می‌پسندم. چند درجه مونده به چهره دوست پسر دوا لیپا، نرسیده به محسن رضایی.


_دریما_


@uttweet
ونگوگ جان ای کاش زودتر میمردی و این نقاشی شب پرستاره‌ی کیری رو نمیکشیدی. حامله شدم انقدر همه‌جا دیدمش. بله خیلی قشنگ و زیبا و کیرخره و هرچیزی که شما بگید. فقط بس کنید کسکش‌های ادایی. محض رضای خدا بس کنید.
خیلی مراقب خودتون باشید بچه‌ها چون الان مسئولین ناسا دارن به هم میگن تعداد زمین‌تخت‌گراها خیلی زیاد شده وقتشه که همه‌شون رو ببریم ته زمین پرتشون کنیم پایین
کیپ یور کالم ددی=))))))))))((
سلام لطفا مزاحم نشوید بنده مشغول شمردن ثواب‌هایم هستم تا بدانم در بهشت چند کاخ طلایی و جوی عسل و حوری‌های زیبا دارم
Paradise (What About Us?) ft. Tarja
Within Temptation
با این عزیز میرم به آسمون، فضا و امثالهم و برمیگردم.