مصدع اوقات
880 subscribers
2.81K photos
535 videos
8 files
252 links
قصدم آزار شماست.
t.me/HidenChat_Bot?start=207829614
Download Telegram
Forwarded from آدرنالین (Adrnalin)
گوش می‌نهید بر من همرهان؟ در یکی از روزهای گرم فصل‌ آدمیان، دختری آمد به شهری که در آن، ارزشی نی داردش این انسان. دختری با فکر آزادی به سر، گو چرا آمدش؟ به شهری که اندک‌ست در آن سر به فَر؟ خنده‌هایش خوب می‌ماند به ذهن. مُشتی آمد بر سرش تاریک گشت دنیا پیش او، در دل این همرهان آشوب شد از درد او. مُشت دوم بر سرش چشمان او کم سو شد، همرهان گوش می‌نهید؟ دختر ایران که در پی پرواز به آسمان‌های شهر بود، اینک با این مشت کثیف، همچو برگی در خزان، پرواز کرد، اما پروازش به سوی خاک بود. از پی پرواز او بر سمت خاک، سالی آمد، سالی رفت و نام سال؟ نیست نامی بر این سال، جز سال خاک. مُشت سوم را که زد بر پیکر بی جان او، همرهان شوریده و شیدا گشتند از خموشی نور روی او. مُشت چهارم از برای انتقام، مُشت ما است، مشت آزادی خواهان این جهان. گر که این مُشت را برهم و باهم نهیم بر صورت دیو صفتان، این جهان را پاک گردانیم از این ظلم بی امان.
۱۴۰۲/۶/۲۵
دوستان خواهشمندم یکی مادر ساعت خواب من رو ببره تعمیرگاه. از خرابی گذشته دیگه، داره کون مجانی می‌ده.
جوری که گات باید به پایان می‌رسید:
Forwarded from Fiber
تهرانی چس رو ببین تو رو قرآن. جلوی رونالدو سیب موز و آب معدنی گذاشته. خود خدا هم بره پیش این تهرانی‌ها مهمانی پذیراییشون همینه. می‌خواستین آبروی مملکت حفظ بشه باید مردی رو میاوردین شمال. جوری از مرده پذیرایی می‌کردیم که مجبور شه فارسی یاد بگیره بگه توروخدا شرمنده نکنید راضی به زحمت نبودیم دو دقیقه اومدیم مسابقه بدیم بریم شما همش دادید ما خوردیم
۳ میلیارد پول فرشی که دادن به رونالدو شده. مادرقحبه‌ها این خودش ساعت ۲۳۷ میلیاردی داره دست و پاشو ببندین ساعتشو بدزدین.
Forwarded from 🎬 مووی کاتیج
نگهبان هتل اسپیناس

شرودینگر
عربستانی‌ها دارن ما رو مسخره می‌کنن؟ آخی عزیزم🥰 آخه نیست برای آزادی کون دادید و ما ندادیم؛ واسه همین آزاد بودن شما فخر فروشی داره. کونده‌ها اگر این شاهزاده‌تون از لپ لپ در نیومده بود که زن‌هاتون هنوز باید قاطرسواری می‌کردن و شکایتی هم نداشتن. من واقعا نمی‌گم ما رو نباید کسی مسخره کنه و اگر مسخره کنه باید فشار بخوریم و جواب همه دنیا رو بدیم که چرا وضعمون اینطوریه. قطعا کسی درک نمی‌کنه یا حتی به تخمش هم نیست که بخواد درک کنه. اما عربستانی؟ عربستانی هرگز. چون در گوه بدنیا اومده، در گوه زندگی کرده، عرضه تغییر اون گوه رو هم نداشته(تا اینجاش مشابه هم هستیم) و در نهایت بدون هیچ تلاشی از آسمان با کون افتاده تو عسل. دقیقا دست بالا گرفتن خودشون من رو یاد بچه پولدارهای بی‌دغدغه‌ای می‌ندازه که افراد طبقه ضعیف جامعه که هر روز و هر ساعت به روش‌های مختلف کونشون پاره می‌شه رو تحقیر می‌کنن. شما هیچ گوهی نیستید عزیزان و هیچ برتری‌ای هم ندارید. شما فقط شانس آوردید. وگرنه الان از ایرانی‌ای که دنبال اتوبوس یک خوارکسده معروف می‌دوئه و یا حاضره از تپه بره بالا که فقط یک بار بتونه ببینتش هم کمتر بودید.
حالا درسته وضعیتی که امروز ایجاد شد شرم‌آور بود ولی آبرومون رفت دیگه چه کسشریه؟ =)))))
تو رئیس جمهور کشورت آخونده و پنج کلاس سواد داره و کل کشورت زیر یوغ آخونده. دیگه چه حقارتی ازین بالاتر میتونه باشه؟

چرت نگو عرف
میگن هر چیزی که در جستن آنی، آنی. مثلا ترابی شبیه خایه‌ست
شبای تبریز❤️‍🔥
Lost
Within Temptation
متاسفانه
فکر میکنم اکثر اوقات دلسوزی‌هایی که برای آدم‌ها میکنم فراتر از نیاز و همچنین لیاقتشون باشه و هر دفعه خودم رو بابت این سرزنش میکنم اما باز آدم نمیشم. فکر کنم ساخته شدم برای تیپیکال مادر ایرانی شدن.
#3
Aphex Twin
خواب.
تابستون مادرجنده هیچکس دلش برات تنگ نمیشه. خدانگهدار.
به نظرم درست نیست انقدر آدمهای زیادی رو حسود خطاب کرد، چون حسادت و اون میزان از حرص خوردن واقعا انرژی زیادی رو میطلبه. واقعا فکر میکنید همه‌ی آدمها این مقدار از انرژی رو دارن؟ و این‌همه رو برای حسادت خرج میکنن؟ من اگه اینقدر انرژی داشتم که صرف چیزهای بهتری میکردم، مثل وقت‌گذروندن با خانم‌های خوشگل و درس خوندن. ولی متاسفانه اصلا این حجم از انرژی رو به لحاظ فیزیکی ندارم و به جای حسودی کردن، نهایتا غبطه بخورم.
فرزندم، رونالدو و نیمار و بنزما را در لباس عربی دیدی، زین پس همه‌چیز تکراریست
با من آماده شید بریم دانشگاه گریه کنیم
کیرم تو ایران و صنعت مدلینگِ نداشته‌ش که هر کسخلی که از راه رسید و قیافه‌ش یکم با بقیه فرق داشت فکر کرد مدله